January 15, 2010

Orked

sekadar hiasan
[[Si Orked yang sungguh glamour]]
sumber: www.orkedsaiful.blogspot.com


kakak: adik, akak scan baby untuk ketiga kalinya. memang kompem anak perempuan je.

adik: okey la tu. selamat nama anak saya tidak dicuri lagi. go Adam go!

kakak: eleh, belum tentu lagi pon. tengok nanti bila dah lahir [nak jugak xnak kalah]. akak prepare nama anak lelaki je. adik ade idea nak letak nama apa??

adik: apa kata letak nama" Orked Nur Iman"? cool and stylo je

kakak: taknak lah nama bunga. macam nama orang dulu-dulu. nanti kesian dia bila dah besar kena ejek dengan kawan-kawan. nama lain la.



ok
fine
fine
fine
okey fine!
aku sentap!!



apsal la abah tak penah ada pemikiran macam ni masa main letak je nama aku dulu..
heh.



2 comments:

Cik Puan Drunbella said...

terima jer lah kenyataan.
ahahahaha.
^___^
sesuai lah nanti hg da jadik granny.
nama stai oldskul.
=)

Eima Jer said...

cett!!