February 28, 2010

GILA BAYANG


Ajie version 1



Ajie version 2



Ajie version 3


fullstop!
kang beliau makin over!



baeklah


aku bukan nak berjiwang apetah lagi nak menayang buah hati
takde yang istimewa yang nak dipertontonkan dari segi luaran fizikalnya
kami hanya pasangan kekasih yang biasa-biasa sahaja




cuma hati ni tetiba terpikir
kenapalah susah sangat aku nak YAKINKAN segelintir manusia
yang hati ini hanya ada AJIE sahaja
hati ini hanya gila bayang akan dia sahaja
susah
sangat susah
tatap jugak takmau percaya
haishhhh




-saya tidak pernah gila bayang akan sesiapa selain Ajie-
alhamdulillah
mintak ditetapkan hati saya sebegini sampai bila-bila
dan didekatkan jodoh kami berdua
sampai ke akhir hayat hendakNya



tolonglah percaya



dan sudah-sudahlah membenci saya


^______^



sebab saya lansung tak pernah membenci kamoo kamoo dan kamooo semua
tapi sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kalian
percayalah
sebab saya takde bukti utk semua itu








3 comments:

yonna said...

terbaik!

aNoZ said...

semoga jodoh cpt smpai. ameen. =P

Cik Puan Drunbella said...

sekben dah nak macam elvis presley lah.
hihihihi.
=)