April 10, 2010

BETTY




Kuala Lumpur
cant wait nak bau udara penuh racun kau!


aku terlalu rindu akak manusia-manusia si atas
sebok dengan student life
sampai tak sempat balik jenguk bff terchenta



oh my betty!
Diorku, sudah lama kita tidak bergossip
aku paling rindu hang!



darlin farah n drunbella
i miss u guys soooo much
rindu dengan perkataan RUDY tu
sungguh terpesona!
hahahahah




aku balik nanti kita lepak RASTA
ok??
care je nak bergossip
n apa kata gurls day out ja??



to betty
perah susu siap-siap bagi beby minum before keluar
ke arah beby tenang ditinggalkan dirumah
kahkahkah



entry gila
hilang segala sopan yang ada
kahkahkah



aku rindu kawan-kawan gila aku!
seriously




1 comment:

fararr mana fararr? said...

kuang kuang kuang..aku pon sabaq jmp hg weh!!!

entry aku da maju sikit..wahahaha..