April 11, 2010

Bila Aku Adalah Di Pihak Perempuan


p/s: gambar tak sama dengan emosi penulis!




sebab aku pompuan
pantang salah sket mesti kena macam-macam


sebab aku pompuan
pantang tersalah langkah sket cepat je orang nampak buruknya


sebab aku pompuan
aku PERLU dan WAJIB sempurna


sebab aku pompuan
aku boleh terluka tapi tak boleh sesekali MELUKAKAN


sebab aku pompuan
macam adalah HARAM untuk kesalahan aku di maafkan



sedangkan?
tu tempoh-tempoh masa SINGLE aku kan?
kan?




SINGLE AND AVAILABLE
itu hak aku
hidup aku



lelaki skarang budget!




lelaki sekarang demand!



lelaki sekarang UNFAIR



dan perempuan perlu berjuang hati perasaan just untuk BAHAGIA



BULLSHIT la wei



blah!



4 comments:

myatiqah said...

mari boikot lelaki..~
eh jangan!

Cik Puan Drunbella said...

woi bebai ngan mas ajie ka?
mai single mcm aku.
cukup duit p melancong.
hahahaha.
life sgt enjoy skrg.

fairuz said...

aku lelaki baik...jangan boikot aku..

Apit said...

ak ok ja