April 12, 2010

Bullshit

p/s: sekadar gambar hiasan




aku kena tindih malam tadi
dengan puaka mana ntah la
seram wei!



"seingat aku kita pernah bertemu dulu"
hahaha tetibe teringat lagu INTAN by May Wings kot tak salah aku
sebab apa
sebab lembaga yang tindih aku malam tadi aku memang pernah jumpak sebelum ni
maksud aku susuk susuk tubuh yang sama
eceh
kepanjangan rambut yang sama



yess
2 sem lepas
masa tu aku di kolej 13 jugak
cuma blok yg berbeza
WA2-203
memang asek kena tindih je
yang hitam ade
yang puteh mcm smalam ade
adoii!


seram la wei
slamat ayat kursi aku lancar ja setiap masa
kalau stuck
mau aku nampak dah muka minah tu
demn la!




sudah
sudah sudah
mana nak cari rumate teman aku tido malam ni
heh!
semua orang lagi busy dengan exam




sedih down hujung-hujung sem ni
cek baki maybank ade rm31 hengget je
percubaan draw jugak duit tu
fuhhhhhh berjaya!
hahahahaha



slamat la 1 jam lepas tu
kakak aku sms
"adik, duit nak jilid thesis akak dah bank in tadi. good luck"



okey thanx
esok jugak aku carik supervisor nak tanye leh jilid ke tak lagi thesis aku



KL
tunggu aku wei
perlu dan wajib tinggalkan UTM ni dengan kadar segera
cik hati dah fenat wei mengadap konflik setiap hari



T__________________T




bak 100rm boleh??
aku bekenan dengan sliper adidas kale merah kat al-ikhsan taman U tu
bullshit la!!!
dah tau takde duit apsal kau pegi jengok jugak muka??
dasar la
dasar
sungguh!





Haram J laaaaa JPA
duit aku mana???




bye!





No comments: