April 07, 2010

Dulu dan Sekarang




Ya Allah
kenapalah aku malas sangat Final Exam kali ni



rungutan ni bukan aku dgr dari cik hati aku ni
tapi ramai lagi hati di luar sana
especially kawan-kawan yang sama-sama final sem
oh man!
adakah disebabkan bebanan PSM and Assignments yang berpikul-pikul ditanggung sampai ke minggu study week??
sampaikan bila hilang je semua beban tu
aku rasa macam nak enjoy 1 tahun
macam dah grad
padahal nah ade 3 paper lagi nak kena hadap
nak kena conteng
nak kena perah otak
nak kena menulis sampai kuku naik cekap
punya panjang la jawapan!!




apsal aku sangat LEMAU ea semester ni??




kalau dulu
STUDY WEEK belum start segala nota aku dah siap updated!
semua dah devide ikot subject
dah susun cantik atas meja study menunggu masa dijamah dek otak
kalau dulu
minggu study week tu minggu blajar dan makan
apa jadi kat dunia luar memang lansung tak tahu
no internet
no lepak-lepak
masing-masing sebok bertapa dalam bilik masing-masing
8am-12pm
2pm-5pm
8pm-2am
punye pulun study




sekarang??



esok paper pon aku boleh hasilkan entry
adoiii!!





apa nak jadi ni??
risau tapi MALAS masih menjadi raja hati
T______________T



BYE!



No comments: