April 09, 2010

Generally








ok
lama sungguh tak menulis
mari mulakan dengan report sehari-hari current life aku yang hanya tinggal saki baki je lagi ni bergelar student UTM
InsyaAllah



baeklah
3 papers dah settle digoreng dengan rempah ratus ilmu yang sempat aku topup dalam otak ni
aaaaaarrrrggghhhh Final Exam yang sungguh kemuncak malasnya!
alhamdulillah
otak masih boleh pakai untuk menggoreng fakta
tangan masih mampu menulis panjang lebar habis 1 buku jawapan
alhamdulillah
syukur
syukur




1 paper less before aku tamatkan riwayat pelajar tahun akhir UTM
khamis depan
lepas tu?
lepas tu masa-masa mengumpul kekuatan untuk berpisah dengan kesayangan
aaaarrrrrggggh 3 tahun sudah kami semua bersama
classmates syurga aku
jiran tetangga yang penuh isu
adik-adik kesayangan
my baby
semuanya bakal aku tinggalkan tak lama nanti



seriously
cik hati masih tidak mempunyai hati untuk menempuh alam pekerjaan
mungkin si hati masih samar-samar goal apakah yang hendak dicapai
kawen??
oh ho sangat jauh untuk difikirkan
28 pon kau belum tentu boleh kawen babe!
sumpah tak tipu
2,3 je company yang aku isi application untuk kerja
even SPA pon aku tak isi lagi
hati mahu sambung master
tapi layakkan JPA menaja aku??
eh silap
layakkah aku ditaja JPA??
mari doakan saya kawan-kawan





saya anak yang kejam!!
aku nak kereta sebijik
sumpah
memang serius aku naaaaaak
bulan 5 ni boleh x??
Insyaallah simpanan sendiri yang aku pekin yang aku paksa simpan
bersederhana bersengkek-sengkek ketika belajar
tapi kau hampeh la eima
LESEN dah amek ke??
ok
malas!!




serius aku nak kereta
aku dah taknak digelar si gadis yang asek merengek tak pandai berdikari berdiri dikaki sendiri
aku mahu bergerak sendiri
dengan hidup aku sendiri
aku bukan jenis meminta-minta dimanja
tidak
tapi aku jugak tidak menolak untuk dibelai di manja
siapa yang taknak kan??





Lately perkara remeh temeh slalu mendinginkan hubungan
kenapakah??
sampaikan cik hati dah mula rasa selamber mam selamber papa je hidup sendiri
tak peduli hati si jejaka di UPM sana
aaaaaarrrrrrgggghhhh
bukan sengaja!
tapi si hati ni benci akan perkara remeh temeh yang keep diungkit dibawa berbincang tapi tak sudah-sudah selesainya
baik diam
kurangkan bercakap




hati jugak berat nak biarkan hari berganjak
boleh taik statik je 10 April tak payah bergerak??
aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrgggghhhhh!
aku pasti MENANGIS nanti
nahhh
kau yang cari penyakit eima
kenalah hadapi
Oooooppppsss
tidaklah sayang
bukan aku yang cari penyakit tapi si hati bergerak terlalu pantas dari si akal
jadinya hati menang akal masih lepak dilutut
jadinya perkara bodoh terus-terus aku lakukan
terus-terus mencipta dunia khayalan yang ntah ke mana
boleh tak kalau aku cakap aku tak salah??
tapi cik hati yang salah
siapa suruh kau bergerak terlalu pantas??
sampaikan akal aku yang lambat seperti kura-kura kewarasannya ni tak sempat nak menimbang baik buruk logik akal
daaaaaah
hati laju je redah
now??
apa nak boleh buat
dah terjebak
oh man!




apa aku cuba merepek ni????
eleh cik hati
kau pahamkan?
kan?
kan?



aku dapat rasa PSM aku dapat B
kahkahkah
hasrat nak grad dengan first class tu macam dah tinggal harapan je
dah tu
1st paper kau dah hanyut
second paper lagi la macam cibai!
nasib la paper tadi mampu ukir kepuasan untuk si hati dan si otak
PSM??
Grrrrrrrrrrrrrrrr tinggal kenangan je kot nak dapat A




aku teringin nak jadi contractor cleaner
hehehe cool kan



3 comments:

fararr mana fararr? said...

ko tringin nk jd contractor cleaner?bunyi mcm pekerjaan nas..haha.

~misz syafa~ said...

la.....
kakak xder lesen...
adesssssssss.....
ape kesss

slay said...

haha ayat jiwang kau "cik hati cik hati" dah macam ayat2 aku dalam blog lame! biase la cik hati sedang berbunga! :)

p/s : ingatlah kamu bahawa "en. upm" sedang membaca! =p