April 25, 2010

UTM and People Im Gonna Miss A Lot!

okey kawan-kawan
sudah 4 hari saya tinggalkan bumi UTM
tinggalkan kesayangan di sana
tinggalkan segala kenangan manis pahit masam tawar hebiar di sana
semuanya!



dan
saya sudah mulai merindui mereka-mereka si kesayangan saya
T___________T

YES!
ini kesayangan yang sangat saya rindui
miss aza elliani
kawan yang sangat paham saya
masalah saya
kesusahan saya
conflict yang melanda saya
semuanya beliau paham!

Im gonna miss u a lot my dear aza
kamu kawan terbaek saya!

Aunty Lasteri
Kak La
Pakcik Omar
Syaqeera my adorable little girl
Miasarah
Kak Yut
OMG, aku pasti sangat rindu akan kalian semua!


Ili Amira
yess i wil miss her a lot too
sahabat stay up saya
online sampai subuh
gossip sampai subuh
tea session
dia sahabat yang sangat openminded
saya sangat selesa!

good luck my dear Ilik for your new world
dah nak kerja kan
ang have fun bila g travel nanti
=)



My Boss My Hero
this is my lovely classmate
Mr.Ong Hong Yiew
classmate terbaek yang pernah saya ada
sangat dan sangat care!
very openminded and easy going
saya sangat selesa dengan kamu


I am already misses u my dear boss!


my good listener to all my problem
untuk semua masalah
untuk semua situasi
beliau memahaminya!

3 tahun jadi classmate
ntah brape banyak dah bergaduh
hahahaa
tapi kami tetap close
sebab kami serasi

Good luck syafiq for your future undertaking
i wish kamu keje di KL
=)


my hawt stuff!
khai bukan nama sebenar
alim tapi sporting
heheheh
saya sentiasa admired kamu bila setiap kali kamu membaca doa
=)
menusuk ke kalbu

p/s: selamay=t menempuh alam pekerjaan n alam perkahwinan maybe. hehehe


senet-senet kesayangan
si kaki picnic
hehehe
Im gonna miss u guys a lot a lot n a lot!!
sayang korang ketat-ketat!


si pemilik room number 417
yess jiran tingkat ampat saya!
adik kesayangan
si pembuli kakak
penghibur hati
I miss her sangat2..
mari berdoa anda akan menjadi orang bagan serai
hehehehe I like!



tidak dilupakan juga si kelawar saya dan ilik
adoii sot bha sama ini budak
sengal sangat!
hari-hari buat i ketawa jak!

Good Luck for your internship tomorrow!





haishhh!
sayang you UTM




bye!









No comments: