May 17, 2010

Susah Jadi Single

kalau dulu macam mana aku merepek cakap dengan orang pon, takkan ada yang take serious apa aku dok merepek cakap menggoda menggedik hantam la dengan bf orang ke suami orang ke sebab dorang tau dah aku ade SOMEONE already.
TAKKAN ada yang jeles




TAKKAN jugak ada yang cuba ignore aku sebab gf kesayangan marah akan keakraban aku sebab masing-masing dah masak
YES, aku already ada SOMEONE
Hmmm
persahabatan sentiasa direstu pasangan masing-masing




Kalau dulu
aku tak payah nak kena cover ayat
nak kena pikir ape aku nak cakap aku nak gurau
apa entry aku nak hasilkan
sebab macam mana aku merepek merapu menggaban pon
aku tau
orang dah masak sangat n cukup jelas aku ada SOMEONE sudah




TAPI sekarang
aku lupa akan status aku yang bujang trang tang tang
tetap aku HANTAM main ayat bukan-bukan macam dulu
tulis entry ikot suka hati
tulis status fb suka-suki
drop komen kat kawan-kawan yang aku dok selalu mengada-ngada seperti biasa
macam biasa
tanpa aku pikir
BOLEHKAH lagi aku sebegitu rupa
kahkahkahkah




DAN hari ini
secara tak sengaja
aku mula terpikir
aku memang terlepas pandang akan semua-semua ni
ye la
dah 4 tahun kot aku dah biasa hidup as gf SOMEONE
jadinya
aku sudah TERBIASA





dan bila hari ini aku rasa seperti ada SOMEONE yang cuba mengelak diri dari aku
aku mulai faham
CONTROL YOUR WORDS please Eima Jer
kau single beliau ada girlfriend
sila paham
jangan membawakan masalah kepada hubungan orang lain
walau apa pun niat anda




kepada SOMEONE
sorry kalau saya terlepas pandang
PLUS saya baru tahu
yang kamu sudah ada SOMEONE
kahkahkah
hengatkan masih trang tang tang
sebab tu ayat saya slalu pakai HANTAM jaaa
soooooooory
Teeeeeeeeeeeeetttttt!





even takde niat pape pon
suci murni niat di hati
hanya mahu merepek seperti sebelumnya
^____________^




2 comments:

~misz syafa~ said...

wowww...relaxx...
hati2 ye pas ni...

Azuan Shahri said...

aku suke dgn tajuk ko...mmeg agk sukar menjadi single..dh setahun aku single..mule2 agk "slalu" sush la then lame2 setelah berbln bln btkr kpd "kdg2" rase ssh until now..