June 03, 2010

Kenapa Perlu Moody?


AWAK


KAMU



YOU




ANDA




KAU





SAYA SANGAT TIDAK SELESA NAK MENGADAP ORANG MOODY
T________________________T



kenapakah perlu moody??
seronokkah anda??




saya jadi sedih bila orang yang saya rapat sebok nak moody
kalau saya salah
tell me beby
tell me!


kalau ada masalah
share dengan sayalah awak!
nak pinjam bahu saya pon boleh
kalau ia boleh kurangkan beban yang kamu tanggung



TAPI
please erk sayang
janganlah MOODY
saya tak selesa
saya jadi sedih nanti
saya kadang-kadang rimas
dan menunggu masa
nak MELETOP!
sebab kesabaran saya hanyalah senipis kulit bawang
sekian



saya bercakap secara RANDOM!
saya memang dan memang tak selesa dengan orang yang selalu MOODY
dah la saya ni cepat sgt rasa bersalah
suka banyak pikir
tak boleh duduk kalau orang sekeliling kurang happy



So, please!
JANGAN moody2 dengan Eima Jer ok?



sebab
bila saya meletup, boleh tahan jugak bisa mulut saya ni
kahkahkahkah
^________^





2 comments:

Drunbella Khoo said...

cepat lah meletupppp.
xsabar neh.
^___^

erni ariffin said...

saya pun x thn dengan org2 yg suka moody x tentu tajuk or pasal.. rimass