July 09, 2010

Gadis Melayu Saya







saat aku lemah macam ni
aku sangat mahu BELIAU ini di sisi aku
temankan aku
bergelak ketawa dengan aku
marah aku
nasihat aku



sebab
kata-kata yang keluar dari bibir manis ini lahirnya dari hati suci murni seorang sahabat
yang aku nobatkan sebagai
SAHABAT AKRAB



dia faham kelemahan hati aku
tak pernah sokong aku jika ternyata aku salah



dia penuh dengan kegembiraan aku dalam bersahabat
kegilaan yang boleh buat aku lupa dunia
lupa keperitan
lupa kesesakan minda
lupa penderitaan hati



aaaarrrrrggghhh
aku dan orang kesayangan selalu dipisahkan dengan KILOMETER
benci!



MADU
aku rindu hang!
rindu semangat hang
rindu baran hang!



sebab dengan kamu
aku jadi takut untuk kelihatan LEMAH
makanya aku berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk KUAT



rindu!



No comments: