July 13, 2010

TQ ESPANA Saya!






ESPANA vs ORANJE


saya di Bukit Bintang malam itu
kecewa dgn skrin besar yang buat hal last-last minit
saya ke Pavilion
Cool!~
sama seperti UERO 2008 lalu
saya di sini lagi
melihat dan meraikan kemenangan ESPANA saya



sedikit coretan Final FIFA World Cup 2010


saya BANGGA dan KAGUM dengan kalian ESPANA!
game yang sungguh hebat
kawalan bola yang kemas
defend yang superb
TERBAEK
itu yang layak untuk kalian
tak sia-sia saya SETIA dari dahulu lagi



kita bermula agak slow permulaan FIFA
tapi GEMPAK bila final
yeah!



jom layan gambar mana yang ada


suasana di BB dalam area jam 12
cool!

adikku Ajim rock!

unisha!

Eima Jer!

si comel LUNA!


aweks di PAVILION

Oranje Senorita!

yeah!

cool!

Oranje fans!



itu je setakat ni
maaf
gambar masa SPAIN sumbat goal mmg kau tak akan jumpak la dalam camera aku sebab aku sebok dok melompat kegembiraan!
woah
'feel' tu sama masa UERO dulu
tgk bola kat PAVI mmg cool la
cuma abaikan la keliling kau yang sebok minum tu
janji kau minum mineral water dah
^__________^



puas weh
tak tido terus mandi bersiap pegi opis
tatap aku puas!
=)


ESPANA
tq!

HEART you sooooooooo much!




4 comments:

Azuan Shahri said...

aik..Luna Maya pon turun KL jugak ker..wakakaka..

Fanatik btl fan2 oranje ni...

awek2 Pavillion tu memg pengunjung tetap Pavillion ker?hahaha..

Takde yg tdo kat situ ker?

Nikmatnye KL...

Eima Jer said...

ORENJE tenggelam la wei..
SPAIN bersepah!
memang nikmat tgk bola di KL!
=)

Zoe Ana Yusof said...

ehh awek2 pavi tu mmber u eh, i know d one on the left yg pakai spec tu. my friend's adik.huhu~

Eima Jer said...

ZAY:

Nope la babe! i pakai shoot je.. =)