July 15, 2010

UNSECURED



kadang-kadang aku rasa UNSECURED itu perlu kau pupuk dalam hati kaum ADAM
serius!



di situ sebenarnya kaYu pengukur yang kau boleh tengok samada dia bersungguh atau tidak
betul atau tidak janji yang ditabur
kata-kata paling sweet yang menjadi rencah hubungan
kat situ!


bila ada masa-masa dia rasa UNSECURED
mari tengok
adakah dia cuba untuk menghilangkan rasa tersebut dengan cuba menjadi yang lebih terbaek
atau
LARI DARI RASA ITU



ah
kebanyakkan lari!



dalam hubungan, kaum HAWA ni tak boleh buat salah lansung
kau kena sentiasa SEMPURNA CANTIK BAIK SETIA setiap masa
SETIAP MASA ya
sebab??
sebab kalau dah tercalit 'tahi' kat sifar sempurna cantik baik setia kau tu
orang akan ingat sampai kau mati!
orang dan orang sekeliling



adilkan dunia??




dan dunia jugak
bila perempuan rasa UNSECURED
mana-mana perempuan aku tengok
akan cuba dan terus usaha untuk menjernihkan kembali hubungan mereka
berusaha pada tahap yang paling tertinggi dan terbaek!
sampaikan ada masa-masa
nampak mereka sangat bodoh
aaaaaaaaaaaaaaarrrrggghhh
itu bukan bodoh
tapi semangat yang ada pada wanita
spesis yang tak mudah putus asa
dan hanya mahu hidup senang setiap masa
walaupun kami diciptakan dengan 9 NAFSU!



dah
benda ini aku terpikir dari malam tadi
HAHAHAHAHA
tak tahu kenapa
hal ini yang otak aku nak pikir sampai ke pagi
makanya aku titipkan kat sini



itu saja!
bye!


No comments: