July 28, 2010

Yakin Itu Semakin Sifar



Teringat selalu wajah kekasihku
saat ku menuai lagu
coba engkau dengarkan
ku tuaikan nada
lirik lagu sederhana
ku ceritakan kisah tentang kita



peluklah tubuhku bila engkau rapuh
saat kau mulai terjatuh
aku datang menyelamatkanmu
ini surga kita tiada yang menguasainya
tempat kita bersandar dan bertahta


tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu


tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu


tenang sayang, ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku
jangan menangis, hapus air matamu
yakinkan ku tetap milikmu


tenang sayang, ku pasti akan datang
yakinlah aku menjemputmu
jangan menangis, hapus air matamu
yakinlah ku tetap milikmu


tenang sayang, ku tepati janjiku
karna kau wanita terhebat
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu


tenang sayang, ku sambut engkau datang
ku yakin engkau menjemputku
peluk tubuhku, matilah di pelukanku
biar seluruh jagad raya tahu
kau milikku



kalau boleh

aku mahu terus yakin.tanpa perlu gusar tanpa perlu risau tanpa perlu takot

akan harapan impian janji dan impian bahagia yang cuba kau bina

aku mahu terus yakin

sekukuh keyakinan yang ada dahulu



tapi TIDAK untuk kali ini

setiap janji yang tercipta impian yang kau cuba garapkan dalam kotak minda aku

untuk aku simpulkan sebagai sebuah harapan dalam hubungan itu

tak aku mampu YAKINInya

hati aku jahat

hati aku degil

hati aku penuh keraguan

aku tidak SELESA tapi itu yang aku rasa




Tuhan

mana kau ambil segala keyakinan itu

kembalikan

aku mahu terus senyum bangga

dicintai sang raja

yang dari dulu tak pernah tewas tawan seluruh ruang hati aku

tak pernah tewas

aku benci

tapi itu kenyataan nya



tapi

aku tak yakin

'hari indah' itu bakal menjadi milik kita berdua



Ajie

kenapa sangat sukar

kenapa sekeliling buat kita menjadi sangat sukar

dan kenapa kita selalu menjadi mangsa

mangsa sekeliling


*sigh!




2 comments:

Drunbella Khoo said...

eh???

~misz syafa~ said...

kakak !!!!!!!!!
saya sedey......
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa