August 24, 2010

Wishlist Milik Tekak VOLUME 2

Bakal-bakal suami. oh ini boleh dibuat suami. ngehngehngeh.


Salam Ramadhan



aduhai
pejam celik pejam celik dah masuk 2 minggu dah kita semua berpuasakan
haishhh
kejap je masa berlalu



berikut saya senaraikan wishlist tekak saya untuk version kedua atau volume 2
kahkahkah



Oooopppsssss
sekejap!
sebelum itu mari baca ini
teheeeeeeeeeeeee
^________^

  • Beriani ayam Syed Kadir Seksyen 3 Shah Alam yang sumpah sedap nak mati. oh ho- DONE!! Ia sudah menjadi milik tekak saya pada ramadhan yang 4 yang lalu. Terima kasih Tuhan dan kesayangan yang rajin melayan

  • Nan oh Roti Nan serta Tandoori. Oooooppppssss sudah berkali DONE!! walau tidaklah sehebat rasa seperti di Penang tapi alhamdulillah ia masih sedap. kat mana?? Hmmm pergi la cuba kat Sri Bidara Restaurant sebelah steamboat FLOAMING yang glemer nak mampos tu. Lokasi?? Bandar Sunway. Sebelah Sunway Pyramid tu. datang hari sabtu kepada para lelaki sebab HAWT CHICKssss banyak berkeliaran. T_________T

  • Yang paling best wishlist tekak saya adalah bila saya diberi peluang oleh Tuhan untuk menikmati NASI AYAM PENYEK kegemaran ahad lepas. OMG! thank you thank you kepada kesayangan-kesayangan yang sudi melayan. Saya memang mengade. heh

  • sumpah saya masih tak dapat merasa TEH AIS yang sedap kaw seperti idaman tekak sepanjang puasa ni. tensionnya!!

  • Oh ho. ini satu lagi. sambal ikan sardin tin cik Wandalini. belum lagi saya dapat makan

  • Sambal ikan semilang mommy?? Hmmmm kau balik kampung pon malam raya wahai EJ. Ahad dah cabut balik KL. Isnin dah masuk kerja oh kerja. bila masa nak pegi memancing dengan Amcik sampai hitam sampai dapat ikan sembilang idaman hati lalu paksa mak masak masa tu jugak pukul 12 malam pukul 12 malam la adik tak kira nak makan jugak??? bila masa bila masa bila masa?? Okey takpe nanti bodek MADU ajak dia bawak pergi makan gulai ikan sembilang idaman tekak beliau. mai nak test tengok gulai ikan semilang orang Parit Buntaq power tera mana! Errrr panjangnya penerangan. penulis betul-betul emosi ni. T__________T

  • Ok. tukar nada sedih. cepat main lagu cinta yang sedih pilu. Dambaan pilu by Khai AF1 ke. oh oh oh sedih tu. takpon lagu yang penah kontroversi konon-konon penyanyi dan pencipta lagu tu kena hukum gantung sebab bunuh gf dia yang curang heh betul ke fakta ni.okey tak hengat tajuk lagu tu tapi tau nyanyi. begini 'tapi sayangnya kehadiran kekasih lamamu..bla bla bla ok gile sedih!". motif nak lagu sedih kat sini? Oh ho. saya just nak bagitahu yang wishlist tekak saya berkaitan IKAN PEKASAM GORENG BAWANG ADA CILI-CILI KERING SKET TU yang mak ajie buat tu yang sedap sangat tu yang sangat-sangat sedap tu MAYBE takkan pernah dapat merasa kot. ok. saya sedih. T__________T eh eh eh tekak. jangan la mintak apa yang situasi aku tak mampu nak bagi kau. haishhhhh sob sob sob tsk tsk tsk.

  • ROTI JALA mommy Lasteri di SEMERAH, BATU PAHAT sana. Oh mommy Aza Elliani, saya amat meminanti diri anda. ah? eh eh saya amat sayangkan diri anda dan semua masakan jawa anda. tiada tandingan dengan jawa-jawan yang lain.sehebat jeritan suara anak bongsu anda yang slalu claim dia single dan cantik sentiasa. oh ho. okey rindu! Bukan rindu kau la Aza, rindu Roti Jala, rindu Kuih Apam, rindu Air Kelapa blakang jamban rumah kau. HAHAHAHAHAHAHA paling enak dan sedap. baja lebih kot! geli?? peduli hapa aku kat korang. lalalalalala!~

  • okey dah habis. jom pegi kepada wishlist tekak volume 2 saya. sekian.


.............................................................................................................................................................................


sempena separuh bulan berpuasa ni saya lampirkan lampiran wishlist tekak saya untuk VOLUME 2 terhangat di pasaran nafsu makan
sekian


selamat terhibur dan berimaginasi

  • Awak. tekak saya mahu makan MASAK TEMPOYAK IKAN CENCARU DENGAN TIMUN. sedaaaaaaaapnya tempoyak!! Kak Yatie saya sangat pakar dengan masakan ini. dah order kat beliau dah tapi harammmmm buat diam malas nak layan adik dia. heh. takpe takpe takpe. tunggu mommy tak busy saya akan bawak ke peringkat pengaduan. heh

  • Kamu oh kamu. saya sangat craving akan ASAM PEDAS MELAKA bakal mertua idaman kalbu tapi tak payah perasan dia nk jadi laki kau kahkahkahkah. ok silap. saya teringin sangat nak makan asam pedas melaka IKAN PARI. Kak Aya saya sangat pakar okey. Hmmm dah cuba hantar order petang tadi masa tengah malas-malas memikirkan masakan enak sebab dah lapar sangat pegi inspection separuh hari dengan cuaca panas. Okey, kakak cakap esok dia masakkan. patutla saya makin tembam. ada kakak baek rupanya. ok. sangat syukur

  • Abang, ayang teringin sangat nak makan ASAM LAKSA JUSCO MID VALLEY tu. macam mana ni. tapi ayang kerja la hari-hari. sabtu pon ayang kerja. biasalah ayangkan bangla! hari sabtu pon kerja. bangla je kerja hari sabtu ni. kesian ayang kan abang. heh hotak kau masa bila plak kau ada abang yang nak kau bahasa diri kau ayang. auw sungguh manja lansung tak mampu diterima urat sarap badan.

  • Eh eh eh AIDA sayang. nasi lemak sambal sotong mane?? Hahahahahahaha ^____-^ okey baek blah sebelum kau merepek banyak lagi.


T.A.M.A.T
-Segala kemerepekan amatlah dikesali-
-penulis sedang pening kepala mana nak cekau duit nak tukar duit raya neh-
T__________T
japs. ada kaitan ke dengan makanan pelbagai kat atas sana??
eeerrrrrmmmmm


ok bye!!









2 comments:

sHeena said...

mak aiii...byk btoii wishlist ank tekak awk...

Drunbella Khoo said...

keluar tajuk sat.
kejabnye cuti raya weih.
aku cuti seminggu okayy.
hihihihi.
:p