September 17, 2010

Handbag dan Terjahan





baeklah baeklah Cik Dunbella
saya buat TAGGED awok yep
saya ni pemalas actually untuk hal permainan sekeliling belog yang tujuannya saya tahu amat manis
-merapatkan silatulrahim-
ok la ok la
kali ni saya rajinkan diri okeh



"Mari dekat mari dekat.
Lihat apa yang ada dalam handbag i.
Isk geli kuutt sebut handbag.
Cekidauuttt."

p/s: ini ayat cik bella. ayat saya nak tempek kat sini macam mana??hey saya tak pandai



baeklah
TAGGED ini lebih kepada sebuah cabaran
nak USHA sket apa kau setorkan dalam handbag kau
tak perlukan kekuatan zahiriah
cuma kecekalan batiniah
hahahaha
apa aku merepek ni??


-teruskan EJ-
tolong!



hey
ini dua makhluk penting tiap kali saya HANGOUT
tak sempurna tanpa salah satu daripada mereka
saya pakai untuk situasi yang berbeza
contoh:
kalau lepak dengan kawan-kawan yang sebaya saya, opismates, skulmates, si gejez si cantik manis saya lebih selesa yang hitam tu
tak nampak saya comot budak-budak sangat
T__________T


DAN
kalau saya rasa saya nak hangout dengan adik saya AJIM and UNISHA
better bawak yang puteh tu sebab dorang suka buat bag saya setor mereka jugak
ok
melalut
si puteh untuk nampak lebih santai and relax
^___^



EJ, please!!
ini bukan entry pasal handbag
jangan melalut buleh???
Grrrrrr



baeklah baeklah
tak bagi chance lansung!
tau lah saya takde handbag LV GUCCI CHANEL COACH bagai
huh
tapi LAYOUT LV saya MALATOP okeh
auw!
kan kan kan kan?



EJ, tolong okey
teruskan?
mahu cik bella marah??



okey okey okey
sebelum cik bella bertukar jadi gorila version kering baek saya mulakan terjahan isi-isian handbag saya
lalalalalala!~




hey
lihat kat atas ini
INI SAHAJA keperluan kepentingan kemestian saya jika keluar berjimba bersuka ria gedik menggedik lepak melepak sasau mensasau dengan segala jenis kawan dan tempat
ini BENDA WAJID perlu ada



di sini saya lampirkan mengikut turutan kepentingan
PALING PENTING kepada SUAM-SUAM PENTING
x____x



1. PURSE
hahahahaha mari tampar saya
memang la PURSE benda paling penting paling kemestian keperluan kalau nak keluar hangout
biar kosong asalkan bawak
kahkahkahkah
ini antara purse kesayangan saya


hey EJ
macam budak sekolah pakai purse Roxy


weh
okeylah tu pada aku pakai purse Hello Kitty?
eeeerrrrr
[nak kena bakar dah aku ni dgn peminat hello kitty]
erk??
okey la okey la
purse Winnie The Pooh
mau?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA


okeylah tu Roxy
saya budak kampung
mana ada roxy punya boutique kat ulu Bagan Serai tu masa saya skolah-skolah dulu
so
pakailah waktu sekarang ni
lalalalalala!~




2. SIKAT MERAH
hey. sikat sangat penting bagi saya.
biar tak sikat pon sangat rambut tapi sikat tu kena ada dalam bag
baru tenang jiwa
macam gegurl kat luar sana yang tak boleh hidup takde cermin solek kecik nampak lobang hidung aku je tu kalau pi sua muka sebab terlampau comel dan mesti nak kale pink kan kan kan




3.PERFUME BERBOTOL COMEL
ini juga penting
saya jarang sembur pon
tapi saya suka merepek pergi merata hala tuju mengukur jalan serata KL dan Lembah Klang
dan mewangikan diri untuk tempat-tempat dan situasi-situasi yang kita rasa perlu itu penting jugak kan?
untuk SELESA saya
ada aku kesah perfume aku perfume murah tak mahal macam orang laen?
hehehehehe
DKNY BE DELICIOUS sudah memadai untuk maintainkan kompiden diri saya
^_____^



4. COMPACT POWDER
ini antara kesayangan saya
tapi takla keutamaan sangat yang perlu saya bawa
sebab saya pakai compact powder sekali je
masa nak keluar tu
dah habis kat muka maka habislah
tak bawak takpe bawak pon takpe
dan buat masa ini, ia adalah jenama kegemaran saya



5. SKIN BASE VISAGE
dah pakai compact powder of coz saya perlukan base visage ini
sama macam compact powder, tak bawak takpe bawak pon takpe




6. EYE LINER
hey
saya ini pemakai eye liner yang comot paling tegar
orang nak pakai saya nak pakai jugak
gatai gedik
tapi genyeh mata ikot suka ja punya pulun tenyeh
mana tak comot??
maka, perlulah bawak eyeliner tu ke mana-mana
nak topup yang mana dah bertukar macam gothic tu
hahahahahaha



7: SERUM
hehehehehe ini sesuatu yang penting jugak
untuk rambut mak lampir saya
kat dalam gambar tu economic punya
DOVE oh ho sangat murah
saya pakai bila perlu sahaja
tertarik sebab bau beliau
kalau tanya serum terbaek untuk rambut saya
saya always jatuh cinta dengan Loreal Alseve Smooth-Intense Anti Frizz Serum
amek kau
panjang gile nama
hehehehe alaaa yang bottle kale orange-orenge coklat jernih tu
ia bagus untuk saya
cuma botol dia tu agak besar
tak selesa nak usung merata
makanya DOVE di buat pengganti sementara



8. HANDPHONE Cap Ayam Saya
ia hp paling manis dan selesa
hahahaha
hp memang keperluan
tak payah nak cerita la kan
huh



Okey
cukup cik bella??



dan saya tagged kesayangan yang lain ya
nak tahu jugak apa yang ada dalam handbag anda!


.
.
.




thank you!






3 comments:

Anonymous said...

sikat saya pun merah juga la chenta! hahahaha

-nad nad nad

Drunbella Khoo said...

bagus sebab menurut perintah.
::thumbs up::

sHeena said...

ayoo..sy pun kna tagged juga..xpe2..nnt sy post entry pasai isi handbag sy plak eh