September 16, 2010

Eid Mubarak Part 3#




ini NURUL QISTINA BATRISYIA
anak sulung buah hati pengarang jantung Amcik saya



hey
ini pemilik nama yang ABAH beliau curi dari bank simpanan nama-nama future kids saya
T____________T



dan kanak-kanak sepet berusia 2 tahun ini juga adalah antara penyeri HARI RAYA 2010 saya
sungguh sombong jual mahal
sangat cemburu bila saya duduk sedikit rapat pon dengan Amcik saya
pasti dia datang tolak dia datang merengek tarik perhatian
asalkan Abahnya tak bermanja dengan saya
asalkan ye
sungguh pendengki


benci saya yang berkaca mata
just nak baek dengan saya bila saya ber contact lense sahaja
haishhhh!
kau hengat kau sepet kau MAHAL??
hahahaha
memang mahal pon lah sayang
sebab kamu anak buah Maksu EJ



hey EJ
asek perkenalkan anak buah je
anak sendiri bile?
KAHKAHKAHKAH



1 comment:

Drunbella Khoo said...

mau tak sombong.
jumpak pun sepurnama sekali.
hihihi.
=)