September 02, 2010

Selamat Ya?




saje tayang muke webcame
tak suka ke?
pejam mata ea
HAHAHAHAHAHAHA




HEY
upload gambau ni bukan sesuka hati takde sebab
belek gambau ni
aku teringat SEMESTER AKHIR aku belajar


gambar ni aku ambik masa tengah bosan tunggu appoitment dengan orang-orang kuat Pejabat Harta Bina, UTM
nak collect data untuk thesis
mood thesis yang sedang mencengkam dada
mengacau tido setiap malam
yang mengganggu ketenteraman hati
semualah!
masa genting ni aku suka habiskan dengan bermain dengan webcame
buat macam-macam muka
dan
simpan!



macam hilang stress plak




baeklah baeklah
tujuan entry ni just nak ucapkan
SELAMAT PULANG KE KAMPUNG HALAMAN buat sahabat handal saya yang masih study!!
esok student UPU dah sebok balik kampung berpusu-pusu menyesakkan hometown masing-masing
budak-budak skolah yang duduk asrama plak dah mula bersesak-sesak menyesakkan rumah masing-masing
hey!
saya jeles
saya belum boleh balik kampung



oh ho
indahnya STUDENT LIFE
tak payah pikir banyak
setakat THESIS tu wei
tak payah kau rasa hidup kau azab sangat
hidup dunia kerja ni lagi stress tau
stress yang kau perlu hadap mungkin sampai kau mati!


eh emosi plak kau EJ
niat nak wish slamat balik kampung je pon
T______T



sekalian sahabat
balik kampung hati-hati yep
ingat,
mak abah menanti dengan penuh gembira kat rumah tu
jaga diri kalian untuk senyuman mereka
tak payah tunjuk baek gendong buku sampai senget bahu-bahu tu
PENIPU
bukan sentuh pon
segala asemen-asemen lecturer tu
biarkan pending
balik je raya
enjoy sakan je
asemen blakang cerita
huhahahahahahahaha
itu baru RAYA SAKAN namanya



hoih EJ
pesanan ke petua kehancuran??
dah dah dah




kalian
selamat kembali ke pangkuan keluarga
=)



saya happy untuk anda semua!



mari men-counting hari raya menjelma


Hmmm Lailatulqadar tu jangan lupa cari
K.E.B.E.R.K.A.T.A.N tak terhingga





3 comments:

Drunbella Khoo said...

hari raya orang kl semua balik kampung.
yang ada nanti hanyalah sebilangan kecil anak jati kl.
selebihnya tu orang indonesia, orang bangladesh, orang nepal dll.
hahahaha.
:D
serabut!

Eima Jer said...

apa ang dok merepek ni bella..
tekeluaq tajok!!

Drunbella Khoo said...

janji ada "balik kampung" okayy lah tu.
kaaaann.