October 25, 2010

Al-Kisah Saya Yang Terkurung



OMG
hari ni hari plaing bosan milik saya



bloggers
saya terkurung dalam rumah
T__________T
tak boleh kuar
sebab kakak bawak kunci rumah saya
beliau kunci rumah rapat-rapat



someone said:
" comel plak bila pikir-pikir kamu terkurung dalam rumah sendiri. dan kamu tak tahu kamu dikurung"



HOIH
comel celah mananya
tension tau tak


dah la asek kena GELAK dengan kakak-kakak saya je
sorang-sorang call
bukan nak tolong
tapi TOLONG GELAK
huh



adoii
dah la kerja banyak
semangat nak settle segala by today
tapi hampeh
dengan admin saya pon ketawa KAHKAHKAH kat saya
adoiiiiii




nasib la hari ni tak jadi pergi SITE
kalau tak memang haru biru la 1 opis
sape plak nak pergi kan kan kan
selamat!




TAPI TAKPE
hikmah saya terkurung
banyak bankers call cakap dorang ade hantar instruction letters utk new cases
kan tu REJEKI namanya
bluwerksss pada yang ketawakan saya hari ni





biar kena kurung nokkkk
tapi mak rase macam bekerja dari rumah plak
auw!







No comments: