October 25, 2010

Hidup dan Pusingannya




kadang-kadang pelik dengan hidup ni



aku kat sini je
tak buat apa-apa
tak kacau siapa-siapa
tak pertahankan apa-apa



diam
memendam
dan mohon pada yang ESA tunjukkan aku kebenaran
untuk aku perbetulkan segala kekurangan
untuk diri aku
ya
diri aku




dan andai KARMA yang sedang berputar meletakkan aku di puncak
jangan pernah HUKUM aku
aku hanya di sini
memberi yang terbaek termampu diri



dan aku juga
pernah di bawah terjelepuk jatuh tanpa ada yang menjenguk




aku hanya berdiri di sini
berbekalkan usaha lalu



dan aku masih di sini
sebagai PEMERHATI




kerana keyakinan aku sudah MATI untuk memberi



maaf untuk mereka-mereka yang ter-drag secara tak sengaja
berkaitan kisah hati jahanam milik KAMI
ya
KAMI



Maaf


















No comments: