October 23, 2010

Tekak Yang Mengade!





Alhamdulillah
hari ni EJ dapat jugak minum AIR KELAPA MUDA yang di idamkan cik tekak bekurun lama



alhamdulillah
perasaan happy tu taktau nak bayangkan macam mana
sangat sioookkkkk



inilah tabiat buruk aku
kepada yang pernah bersama dengan aku
yang rapat dengan aku
rajin melayan kerenah tekak aku
pasti FAMILIAR dengan tabiat buruk aku ni



aku ni ada masalah sket kalau teringinkan sesuatu benda
maksud aku makanan la
kalau aku cakap aku teringin makan AIR SOYA MAMAK DEPAN POLITEKNIK SEBERANG PERAI tu
tolong okeh
tolong jangan bawak aku pergi yang kat MASJID KUBANG SEMANG ka
yang dekat tepi jalan lain sesuka hati
aku TAK MINUM!!




sama macam kes air kelapa ni
bukan kakak tak beli pon sepanjang seminggu ni
sejak insiden bungkusan air kelapa aku pecah mencium bumi
TAPI
memang aku tak minum
aku tahan gak tekak nak tunggu hari ni
hari aku dapat minum kat tempat YANG SAMA aku beli last week
dan kalau boleh memang aku nak ORANG YANG SAMA buatkan
kelapa yang sama
saiz yang hampir sama
hahahahahahaha
gilakan???



macam tadi la
lepas kerja je
pergi amek sahabat opis tersayang saya EIRA
dia willing nak teman saya pergi memenuhi hajat tekak
setelah lemau bosan rimas dengar rintihan hati aku saban hari kat dia
HAHAHAHAHA


nak tahu
nampak je gerai tepi jalan milik jejaka pemilik gerai air kelapa muda di PJS 7
terus berbunga hati
terus tak sabar tunggu parking
hahahahahaha


dan dengan slumber aku cakap
"abang, sy nak air kelapa muda tau. nak yang kale hijau bukan kuning-kuning ni. besar sket pada yang ni ea."
HAHAHAHAHAHAHA
sebab lastweek air kelapa milik aku tu memang air kelapa hijau yang gumok!
gilakan tekak aku




siap angkat meja punya smangat
parking bawah pokok kelapa sawit
panas-panas
lepak bawah pokok pekena air kelapa letak ais
jangan cakap laaa betapa GUMBIRANYA tekak ni
minum sampai lebam
sampai KEMBONG perut



finally
balik rumah
selamat Mommy Saba ada kat rumah
maka
saya mintak diurut perutnya dong
hahahahah sebab aku ni memang tak boleh minum air kelapa muda dengan kuantiti banyak
sebaba memang akan mengalami KEMBONG PERUT keterlaluan
T______T



readers!
jangan ikot perangai buruk EJ keh


susah masa tengah PREGNANT nanti
penat hubby nak layan weh
mak dan mak mertua buleh pengsan
dengar aku merengek mengidam macam-macam!




haissshhhhhhh!!
tetibe teringat ROJAK TONGGEK
tak masal!


ok
rindu PENANG


BYE


1 comment:

Drunbella Khoo said...

rindu rojak tonggek jugak.
nom nom nom.
:)