October 03, 2010

Thursheena


kakak saya si manis Thursheena



terima kasih kakak
untuk semua masa kamu luangkan
semangat yang kamu tiupkan
pengalaman yang kamu kongsikan
luka-luka tentang hati jahanam milik kita yang sama-sama ditukar ceritanya




terima kasih kakak
masih sudi bantu saya untuk bangun dari kekalahan hati ini
masih sudi tolong saya kembalikan diri ini
yang dah separuh kurun
saya biarkan terbengkalai dari memikirkan diri sendiri
terima kasih




saya seorang yang lemah
bantu saya
bimbing saya




2 comments:

sHeena said...

daling.....
thanks..terpacak nama sy kat entry kamu...
dear...life must go on...
apa pun terjd...kna hadapi..
kna kuat..even...hati kita rapuh..
build up ur career..dat is most important...
anything..just let me noe...
GAmbate kudasai k...

fyzi said...

best yer.saya pun mahu kakak macam ini..