November 29, 2010

Hey Sahabat Jiwa Saya




hey


saya suka PUISI
ya
semua tentang bahasa jiwa
saya suka
suka dengan bersungguh



tapi LEMAH saya
saya tak bisa mengarang bila hati dianugerahlan Tuhan pinjaman keriangan
haihssshhhh
T_____T




maaf dan maaf
saya bukan penulis bahasa jiwa yang hebat
bisa mengarang mampu menyusun kata mencipta irama bahasa pada bila-bila masa sahaja
di apa-apa situasi yang sedang dilalui
mereka hebat



tidak seperti saya
yang buntu bila hati saya dipilih Tuhan
untuk dipinjamkan sedikit kebahagiaan
maaf semua



maaf terutamanya buat group-group puisi jiwa yang saya turut serta
lama sangat dah saya rasa saya tidak menyumpang sebaris dua bahasa jiwa saya
terhenti tanpa sebab tanpa cerita
haissshhhhh



sumpah rasa bersalan pada kalian semua
maaf skali lagi


maaf buat sahabat-sahabat jiwa saya di SEJUTA STANZA SELAMBA
dan
maaf juga buat rakan-rakan hati penyair hebat si pencinta puisi tegar



InsyaAllah
saya cuba luangkan sedikit masa berkongsi bahasa jiwa
semoga!



jiwa saya masih utuh di sana
bersama kalian
dan saya tetap terus menjadi pembaca setia
dan susunan irama indah lenggok bahasa jiwa kalian
tetap menjadi pilihan jiwa saya
untuk diselam dijiwai difahami setiap baris-baris ayat milik kalian
teruskan ya kawan
saya menyokong di sini







No comments: