November 26, 2010

MELUAT



LOKASI??



OUG, Jalan Klang Lama, KL



aku just nak bagitau yang selama hampir sebulan aku dok kat sini
aku TERAMATLAH MELUAT dekat polis-polis muda yang baru nak memulakan karier sebagai polis ni



seminggu berjuta kali nak buat road-block CARI MAKAN
padahal dalam kawasan taman perumahan



bayangkan
taman perumahan yang budak-budak boleh naik basikal petang-petang tu
ada polis-polis desperate dok buat road-block cari makan



kalau dapat tahan orang
macam nak selak sampai ke dalam-dalam bajulah
nak cari segala kesalahan yang ada
baru boleh nak start ayat mintak RASUAH



eeeeeeeeeee
aku meluat tengok melayu bangsa aku yang sangat murah macam tu



aku slalu tengok gelagat dorang ni
bayangkanlah sampai boleh belek tengok
maknanya
memang sangat-sangat selalu dorang buat road-block plan sendiri dorang ni
sampai aku muak
sebab menyampah sangat



malam minggu?


tak payah nak tunggu malam minggu
kalau hari jumaat tu
aku balik keje pon dah nampak kelibat mereka berkeliaran
tunggu masa malam
nak buat road-block haram jadah takde pasal tu
LOSER!




benci tengok bangsa melayu spesis macam ni!


bye!







No comments: