December 08, 2010

Hmm..



hey
bila dah ada komitmen
aku rasa aku tak bebas nak bercerita tentang hati
ada yang perlu pendam
ada yang boleh disuarakan


kesayangan membaca
sahabat handal kesayangan membaca
musuh kami?
haaa
lagilah tegar membaca



aku banyak kisah hati tak sudah
tak aku sudahi
at last
aku rasa bersalah sebab tak mampu mengabuli impian hati sesetengah hati
hanya kerana aku masih statik mencintai
penguasa hati yang selalu terdahulu terutama dan ke depan memonopoli menguasai hati kecil aku
yang tak punya apa istimewa ini



dan bila mereka makin menjauhi
cuba lenyap dari menjadi sebahagian cerita harian hidup aku
aku jadi serabut
aku jadi bersalah teramat
dan
di sebalik semua itu
terpalit secara tak sengaja sedikit rindu



hey EJ
kau tak boleh tamak
dah itu namanya hidup
perlu MEMILIH



sebab tu aku selalu cakap berulang kali
rindu buat aku bebal!


bye

No comments: