January 22, 2011

Aku Cinta Kau Terlalu






terima kasih untuk segala kesedaran itu
di pihak saya juga sama
cuma tak punya hak sebagai hamba yang namanya perempuan
untuk menagih mengharap merayu
itu bukan caranya



saya hanya ada sebaris doa
semoga diperkenankan Ilahi
membuka mata hati kamu
untuk melihat betapa dalamnya cinta milik kamu
di segenap ruang hati saya
kukuh
padat
tepu
hingga tak mampu ditembusi mana-mana hati



terima kasih chenta
segala kesedaran kamu tentang cinta saya itu
bukanlah balasan bagi saya
tetapi anugerah paling indah buat saya masa ini
kerana kamu kembali tanpa dipaksa
pulang dengan hati yang cerah
untuk melihat cinta saya
merasa sayang saya
menghargai apa yang punya KITA


semoga ia berkekalan menjadi milik kita


AJIE
aku cinta kau terlalu!
itu FAKTA



No comments: