January 25, 2011

Mode Swing Gila Babi


rindu nak senyum macam ni
sekarang dah tak mampu
T____T



sumpah currently mode swing gila babeng!
my first time aku gagal kawal emosi gagal kawal stress
macam semua abdomen badan ni tercabut screw
longgar habis semua segala semangat dan kekuatan yang ada
oh my!
benci tengok diri sendiri yang macam ni




tahu tak saya stress sampai tahap saya menangis tak boleh nak berhenti
en.bf muka dah macam orang gila sebab sangat risau
saya makan tak rasa pape
saya tak rasa lapar
saya tak rasa gembira
saya seolah-olah takde perasaan tentang rasa lansung
fikiran melayang
otak gila melampau kosot



hoih
EJ tak pernah rasa stress melampau macam ni
macam mana nak handle???



stress tentang apa?
HAHAHAHAHA bukan tentang hati
en.bf baek-baek saja jaga saya
maaf buat awak risau terlampau

T_________T


P/S: tadi call mommy tersayang. mak tak sehat sangat. terus tak sampai hati nak kongsi kesedihan hati stress melampau yang dialami. nanti mak tolong fikir sama untuk saya. bila susah hati pasai anak-anak mak slalu tak boleh tido. tapi tadi mak ade tanye. "tak sedap hati dengar suara adik. anak mak ok?" hmmm nak mengalirkan air mata ni macam air kat waterfall tu. tapi kena control. taknak mak risau. oh mommy. nak pelok mak.





No comments: