January 14, 2011

Michele



semalam hati rasa tersentuh dengan seorang CLIENT saya ni
namanya Mr. Michele
saya pernah siapkan Valuation Report untuk Individual Loan beliau
last month


Property yang beliau nak beli adalah sebuah condominium kat Seputeh Permai Condominium
First time jumpa beliau masa nak pergi inspection untuk unit ni
beliau datang sendiri teman saya
kebetulan unit tu Tenanted



masa tunggu beliau kat guard house
macam biasa saya selalu imagine muka client
macam-macam imaginasi mengisi masa lapang
samalah macam kisah Merry Anne dulu tu


Ingat lagi masa dia sapa saya
ok fine
saya terpukau sesaat terkesima auw!
mak aiiii very da handsome guy okeh client aku!
terus semangat kerja membuak-buak
kahkahkahkahkah
dah la pakai baju pink belang putih
oh my


dan paling best tentang client saya ni
beliau sangat sangatlah SOFT SPOKEN
susah nak jumpe chinese guy yang macam ni
sorang je yang ada tersimpan rapi dalam hidup saya
classmate saya Mr. Ong Hong Yew
eh eh eh beliau lagi soft spoken dari bestfriend saya tu
T_____________T


memang jatuh cinta gila masa tengok beliau interaksi dengan tenant Japanese yang agak kurang pandai berbahasa Jawa
eh silap
english
senyum
cakap baik baik lembut lembut
haishhhhh!




kerana beliau
saya pilih kasih gila!
balik je office esoknya
terus saya pulun siapkan report beliau
kahkahkahkahkah
takde nak kepam-kepam sebulan dua
lalalalalaalalala


beliau plak selalu call saya tanye perkembangan report beliau
suruh bayar beliau bayar dengan pantasnya without ask any discount
oh kayanye kau!



dan bila report dah siap
ya Tuhan
comel gila beliau punye suara kegembiraan
masa tu beliau dah kat Aussie pergi bercuti
dari sana beliau call saya
just nak cakap THANK YOU
oh ho
terharu gila




dan dan dan malam tadi
beliau SMS saya lagi
just nak inform saya yang home loan beliau dah APPROVED
beliau sangat happy
dan tak henti cakap thank you kat saya sebab cepatkan kerja




Hmmm saya wish
saya dapat lagi 100 clients macam ni
senang hati
lapang dada
haishhhhh
rasa dihargai tau!



ini tak
nak cepat je tapi bayar taknak
huh



Michele oh Michele
haishhhh



Hmmm officemates saya ramai yang memperkatakan tentang kehenseman sale officer/banker name MAX LEE
hensem sangat ke?
sampai supervisor saya yang lelaki ni pon nampak sungguh teruja
okeh
ada 1 case dengan dia
nak ushaaaa sket



eh eh eh EJ
kau kerja ke menggatai??



ok bye!




2 comments:

sHeena said...

max lee from hsbc ke??

Eima Jer said...

Sheena:

yeeeeppppp....
awk penah tgk dia kan kan kan