January 15, 2011

Hey Chenta, TQ


Ini cerita tentang kisah hati gembira jiwa bahagia saya
Part 2#




saya baru dapat lotsa pictures dari cik adik manis pemilik DSLR tuan empunya belog ini

makanya
saya nak upload semahu saya ke dunia kecil milik saya ni
jadikan kenangan manis buat saya


yang terasa macam segala pictures ni bakal menyemak mata
sila-silalah ke laman sesawang yang lain
sekian
sebab EJ memang penuh niat di dada nak mentayang segala pictures yang ada
kahkahkahkah


Before that
nak cakap THANK YOU banyak-banyak buat si manis Yayang Nas yang sedang dilamun bunga-bunga cinta
untuk segala pictures yang shantekk
thank you jugak untuk adik manis saya Unisha sebagai photographer tambahan untuk malam indah saya
^________^
anda semua memang best


okeh
mari layan segala gambar mentayangkan diri and all da Yayangs!
auw





Ini Cik Yayang Nas




Okey
saya sayang mereka berdua
dan sangat gumbira untuk bahagia mereka
^______^
orang kuat di sebalik tabir majlis ini
yang teman ajie cari tuberose serata KL-BANGI-SERDANG pon pasangan inilah

eh eh eh
buah hati Cik Yayang Nas itu adalah yayang saya IJAL




EimAjiE-The Perfect "WE"






Ok
EJ tayang gifts
auw!




Oh TUBEROSE idaman kalbu
^____^


All our gifts





^____^
muke bayi gila dapat hadiah




Dia sangat manis


Oh itu namanya senyum sampai ke telinga



Saya dan Along



KAMI
-Yayang IJAL +Yayang NAS + En. Hubby +EJ-





Susu pembinbing di situ


Semua watak yang hadir


ok
ini KELUARGA BAHAGIA milik saya


da Yayang



End with Cheese Cake Sheeeeeeedddaaaap!




Alhamdulilah
saya tak pernah lupa diri dengan kebahagian yang Tuhan pinjamkan untuk saya
amin dan amin
saya tak pernah lupa jasa orang atas diri saya
saya tak pernah lupa akan kesayangan saya
cuma skop hidup saya agak besar
tak tertumpu dan tak menumpu
itu aje
tapi sayang tu sama
hormat tu tetap terus ada


hari ini anda sedang marah
heyy
ambil la sebanyak masa semahu anda
one day nanti andai diizinkan Tuhan
kebenaran itu akan muncul
segala simpulan kekusutan akan terurai
segala api dendam bahang kemarahan akan memadam
InsyaAllah


Semoga







1 comment:

nas reen naz said...

hey babe! love the picca much much. mesti byk masa mengedit kn. eheh. juga love the description about us. hee. malu laaa. btw tQ yang. =)