March 31, 2011

Please NOTED!


kau tersangatlah GELABAH
tahu?
tak COOL lansung


kate TEGAR
apsal plak nak terasa?
kelakarlah



tengok macam AZA kat atas tu
cool je pose feeling feeling ala PATUNG CENDANA
itu baru cool



KAHKAHKAHKAH


sekarang macam ni lah
kalau cepat sangat SENTAP
kan elok kau pergi je kat STATUS aku tu
tekan 'X'
pastu nanti kuar kat tepi tu
'HIDE ALL POST BY EIMA JER'
cuba TEKAN
kan aman?



paling mudah lagi
buat je macam x-beby saya yang awak sayang sangat-sangat tu
DELETE je Eima Jer tu
lagi senang


nak simpan buat apa
kalau dah tahu SAKIT HATI
padahal kita ni lansung tak ada niat nak cari pasal dengan dia
bukan dapat apa


kau pernah tak travel jejauh
berhenti lepak minum kat mamak jam 5 pagi
lepas tu tengok sekumpulan anak-anak gadis berpeleseran sampai ke subuh
kecik sangat lagi
breast pon tak habis membesar lagi
dah smoke
dah ber tatoo bagai
naek moto jantan ni
pelok pinggan jantan tu
raba sini raba sana



kau duduk
kau jadi termenung
kau jadi takut nak BERANAK anak perempuan ke depan nanti
sebab tak tahu IBU BAPA yang macam mana aku ni kena jadi
if taknak anak gadis aku macam ni



sebab tu STATUS tu keluar



jangan nak tersentap sangat
kau tu kategori TEGAR
sket pon aku tak heran aku tak amek hal


cuma coolkan sket
lebih style!


sekian penerangan
okey sekarang ni
balas la apa nak balas
aku dah MALAS nak datang JENGAH
niat aku baik
hayati apa yang ada
sebab dan TERBIASA



haissshhh
maybe dah tiba masa
untuk kebaikan bersama



please NOTED!


bai


p/s; penatlah tak habis-habis. hmmm

1 comment:

Anonymous said...

explained most of the people reimburse the lending products in a timely manner along with without penalty charges
A number one debts charitable trust is trying the amount of men and women looking at all of them designed for assist above payday cash loan money owed that will increase this specific. credit card debt a good cause claims around purchased all the short-term, large attraction mortgages at the moment. A aid organization affirms four years in the past the volume of clients with them had been trivial.
pozyczki-prwatne.com.pl
pożyczka na dowód
pożyczka na dowód bez zaświadczeń o dochodach
pożyczka dla zadłużonych w bik
szybki kredyt dla firm bez zus i us

http://pozyczkanadowod24.net.pl
http://kredytybezbik24.net.pl
http://pozyczkanadowod24.net.pl