May 22, 2011

Happy Bufday Aza!




ini Aza Elliani Omar
sahabat menjerit sahabat bergossip sahabat melepas tension sahabat tumpang pergi kelas sahabat berfoya sahabat paling gila masa zaman pengajian ijazah dulu


ntah tak tahu bermulanya pada titik mana
sahabat ini makin dalam aku letak dalam hati
makin sayang bergunung dalam diri
dia antara sahabat terbaek aku
sahabat yang gemilang dan terbilang



sahabat yang punya latar belakang gadis kampung yang sama
(tapi hometown beliau lagi RARE!)
kepala hotak yang sama
kadang-kadang perkongsian masalah dan kesedihan pon hampir sama
dia paham aku
aku sangat paham dia



tahu?
mengenali keluarga cik aza ni adalah antara peluang Allah yang paling-paling aku hargai
mommy yang cool pandai masak gila
oh roti jala!
kakak-kakak yang sengal
anak-anak buah yang comel
semua buat aku sayaaaaaaaaaaaaang sangat mereka sekeluarga!



dan semalam
sahabat terbaek aku ini dah menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-25
ini entry nak wish bufday actually
T______T

SELAMAT HARI KELAHIRAN AZA
semoga dipermudahkan segala
cepat kaya
makin cantik
terus kukuh iman di dada
bertemu jodoh yang soleh
terus-terus menjadi anak yang taat



sayang kau dengan banyaknya!


ini kenangan kita!
jom layan sempena bufday kau

yang paling berjaya paling bahagia paling diberkati
aku doakan untuk kau
sentiasa


Happy Bufday AZA!



No comments: