May 21, 2011

Nur Kasih The Muvie



NUR KASIH The Movie



terlalu banyak plot laaa
jadi serabut
terlalu nak hidupkan unsur islamic
sampai pergi Jordan bla bla
plot nampak tak real sangat
kalau insiden buat kat malaysia je kan lebih baek
dalamkan lagi plot budak-budak nakal tu
insiden sampai Adam sakit bagai kat situ je
kan lagi best



sayang Malaysia kan?
Malaysia pon negara islam ape?



hmmm muvie ni macam lebih kepada kenangan
dan terlalu serius terlalu sedih sepanjang masa sampai habis
haissshhhh!
banyaklah lagi dan



biasa-biasa je dari KB
hmmm awak memang takleh buat filem kot
asal filem je tak jadi
asal drama series ke hape MALATOP sungguh!
takpe
tetap adore kau



p/s: tapi kesesakan dalam panggung memang KAGUM!




2 comments:

cik fa said...

cik fa pun xbrpa suka movie nih..
cm xpuas tgk...
cerita mcm xberapa nak smp

Eima Jer said...

cik fa:
hi...
kaaaaaaaaaaaaaan! ramai jugak yg kecewa dengan muvie ni. sy rasa KB tak boleh buat filem kot!
teheeeeeeee