May 07, 2011

Konflik Rasa

-tiada gambar-

Errrr errrr errrrrrr
perlu JUJUR


I am missing someone in my past!
and its so DEEP!



dan seminggu try AVOID this feeling
cuba hancur-hancurkan perasaan rindu ni
kawal minda paksa pikir hal lain
tapi rindu jugak!




dan last 2 days
ia makin PARAH sebab my nephew baru pulangkan my lappy
lotsa memories kan dalam lappy tu
aku kawal tangan dari pergi menggodek segala ruang folder yang ada
ah, GAGAL
sebab tangan ni kan dikawal oleh MINDA
dah minda plak asek keep pikir pasai kau




kenapa ea?




ini KARMA ke?




"lagi lagi KARMA. itu yang disebutnya"
ayat LB saya bila saya mengadu tentang ini semua
kahkahkahkah
beliau marah tiap kali aku salahkan diri sendiri
dan keep saying semua yang aku rasa ini adalah KARMA




tapi betul apa?




sebab aku pernah lukakan kau separah yang ntah aku sendiri tak dapat nak terangkan dengan bait ayat
luka yang walau macam mana aku kata aku faham sakitnya
tetap tak sampai untuk aku rasa aku fahami
sebabnya si pengluka itu aku
yang meluka itu aku




aku deserved apa semua ni
padan muka la kan!
(mungkin ada seseorang atau beberapa orang yang tengah tersenyum puas membaca)
mungkin




'dah lama tak jumpa kot and bila depan mata tak macam apa yang kita aspect'
ok.
aku ni lebih kepada rindu atau terkilan?
sebab DEEP sangatkan?
peliks
sampai tengah buat kerja pon
kepala hotak ni ligat ingat kau!
tak paham




baru padan muka kau EJ
now kau rasa la kan
(someone atau beberapa orang sedang tersengih membaca)
mungkin



konflik perasaan betul la kau EJ



plus nak jumpa sangat LB tapi ada je halangan
perlu sangat kau
kau paham aku
paham jiwa aku




akan cari masa paling sesuai untuk kita duduk lepak berdua bergosip dan cover segala cerita
dan aku akan pastikan ia sebelum JUNE datang menjengukkan rupa




'yang berlalu biarkan berlalu'
LB



konflik rasa ni macam mana nak handle?
T________T




No comments: