May 08, 2011

ROJAK Malam Minggu




sob sob sob sob
T_______T




kejap tadi hubby wibby datang fetch me up bawak pergi DINNER untuk kali terakhir di bulan MAY
sob sob sob sob
sumpah saya sedih dan sangat berat hati nak lepas beliau balik penang
tell me now
lepas ni saya nak mengada-ngada dengan sape pulok?





after hantar Ibnu and Gaps da yayangs ke KLIA
beliau amek barang kat UPM sana then terus datang OUG
jauh gile pergi dinner
sampai ke IKEA sana
bayar hutang MEATBALL yang hari tu bufday boy sentap
malam bufday wish nak makan meatball IKEA tapi-sebab-gf-gile-kerja-jadi-lambat-sampai-je-kaunter-dah-close
kesian!



so hutang dah berbayar
ye la, risau jugak
nak drive jauh-jauh tapi ada benda yang nak makan tak kesampaian lagi
bila dah dapat tunaikan
rasa lega sangat
tapi hati tak lega-lega jugak nak lepas awak balik
eeeeeeeee benci LDL
T___________T




-maaf tiada gambar-



lepas balik dari IKEA terus gerak ke UPTOWN Heritage, Serdang
ye ke namanya macam tu?
hahahaha pakai hentam je sebab ia terletak betul-betul depan The Heritage Condo oh rumah impian tu



buat apa sana?
hehehehehe pergi amek berkat pengantin baru la
jumpa kakak and abang saya
papa mama yokies
sebab hubby wibby nak balik dah
kakak plak dah nak pergi training kat PD
lepas ni memang susah nak jumpa
kira jumpa untuk kali terakhir di bulan MAY ni jugaklah
gonna mish u kakak!~




-iklan-



okey nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU untuk kakak and abang saya
gila pantas
baru last 3 weeks bertunang
now dah sah jadi suami isteri
maaf ye tak dapat hadir majlis akad nikah hari tu
kena pergi JB
tapi takpe
wedding reception nanti MESTI DATANG!



semoga berkekalan dan cepat sket bagi abang saya seorang baby comel!
^_____^
oh aunty EJ
auw!!




saya sayang sangat kakak and abang saya
yang paling bahagia doa saya titipkan untuk kalian berdua
lep lep lep lep



to hubby wibby
have a safe travel
gonna mish u a lot!
ingat janji awak, once a month follow pengantin bari si mohd shahid tu jenguk wifey dia
awak pon WAJIB jenguk gf awak ni
T_________T



cepat la hujung bulan
tak sabar nak balik kampung nak balik penang
nak jumpa baby Qis, Amcik, Kak Cik, Amteh
nak tengok si shantek REGINA atas pelamin
nak tengok ANGAH and ADEQ naek pelamin
nak jumpa HUNNY MADU CHENTA KALIAU!



tak sabar nak cuti panjang
penat la kerja!



ok.
ini entry rojak yang ntah mana mula ntah mana akhirnya
hahahahahaha
tapi yang pasti story atas tu memang sahih tak basi
baru kejap tadi je terjadi
teheeee



happy weekends peep



IBONDA SAYA:
-HAJAH SABARIAH JAAFAR-



SELAMAT HARI IBU!
terima kasih untuk setiap titis susu yang mengalir dalam tubuh anakmu ini
terima kasih untuk segala didikan, pengorbanan dan kasih sayang
sayang mak sangat-sangat
without you. i am nothing!



TO MY FUTURE MOM IN LAW:
PUAN ZAINAB


Happy Monther's Day Mommy Nab!
terima kasih untuk segala dorongan, smangat dan kasih sayang
Love you mak!





No comments: