June 25, 2011

Bahasa Jiwa #23




kau tipu aku
aku tahu



kau tikam aku
aku tahu



kau datang dengan tujuan
aku tahu



kau muncul dengan niat
aku tahu


kau terang untuk selamat
aku tahu



aku tahu dan aku diam



aku tak berminat dengan kisah lalu
makanya jangan terlalu risau
aku baek-baek aja
cuma kadang-kadang tergelak sinis
dengan rentak yang sedang kau main




ikhlas kau muncul itu
masih aku tak dapat rasa
dan kalau mahu diam, terus diam
mahu pergi, teruslah pergi
mahu tergantung biar sahaja terus tersadai di atas
aku tak berminat untuk berusaha
untuk sebuah hubungan yang tak punya keikhlasan dan kejujuran




mari bahagia dengan cara kita sendiri
itu mungkin yang lebih terbaek



p/s: semua yang jadi buat aku paling tenang tahu. terus delete yang punya dendam punya hati busuk itu dari hidup. dan kalau sekelilingnya mahu ikut sama. terserah. pergi. jangan lambai-lambai dengan niat tertentu. aku jijik. ;)


No comments: