July 17, 2012

Antara Teristimewa


selain 2 bentuk cincin di jari
ini hadiah tunang yang antaranya menyentuh hati



terima kasih MySweetSoulFriend TOTY YAHAYA
untuk puisi indah ciptaan hati
buat sahabat comot kamu ni
saya sangat terharu!




meh nak sayang sikit budak comel ni meh
ummmaaaaccchhhh!!!



awak selalu tak pernah tak menang
untuk jadi sahabat terbaek saya





Hodohnya dunia ciptaan
Kecamuknya seluruh perasaan
Sakitnya tiap tekanan
Bodohnya buat keputusan
Parahnya atas tindakan

Laluinya aku tak kisah
Tempuhinya aku tak gundah
Hadapinya aku tak endah
Terimanya aku tak kisah
Satu sahaja yang payah
Bila aku tersangat lelah
Dia tiada tunjukkan arah

Aku perlukan dia
Dia penenang jiwa
Dia punya kata-kata
Buat aku terpana
Rasionalnya
Hidup untuk siapa
Sendiri atau mereka

Dia sahabat jiwa
MySweetSoulHeart

By:TotyYahaya
To: Eima Jer


p/s: Tak pernah jemu membaca yang ini. Yang di atas sudah pasti digemari. Keduanya indah. Terima kasih awop!


No comments: