July 12, 2012

E-Day Review : OFFICIAL PHOTOGRAPHER


Review mengenai Official Photographer insyaAllah akan ada Part I dan Part II
sebab Part I ni just dapat Teaser je dulu
InsyaAllah Part II nanti saya akan buar review panjang lebar tentang hasil seni beliau
^_________^



ini Official Photographer [OP]
 untuk majlis kecil saya


tak banyak nak potpet sebab penulis dan buat review serba sedikit tentang beliau di entry ini
[klik untuk maklumtat lanjut]


atau uols boleh direct ke blog beliau

atau lagi langsung ke facebook beliau


untuk majlis tunang
saya rasa ramai yang lebih selesa kalau dapat OP perempuan kan??
sebab tunang ni kan majlis yang agak sensitif dan penuh adat
semua benda orang nak perhati
sebaiknya OP perempuan sangat sesuai dipilih
senang nak keluar masuk bilik kita
tak sakit mata orang memandang
nak berkepit dengan OP kau dalam bilik berapa lama pon takde siapa nak bising



OP saya namanya Cik Sha
orangnya sangat dan sangat friendly!
dan paling penting MUDAH DIDEKATI dan MENDEKATI serta cepat mesra dengan semua orang



bagi saya kemesraan tu penting
baru semua orang akan rasa sangat selesa!
^_______^


contohnya
bila kawan-kawan saya datang
bagi masa 3 minutes je kepada beliau untuk get close dengan dorang semua
after that terus jadi macam kawan
semua serious tak kekok
itu yang saya impikan



sama la macam saya masa mula-mula kenal dengan beliau
sekejap je dah masuk kepala
^___________*



okay kat sini saya upload sikit beberapa keping gambar TEASER yang dah Sha siapkan sepantas kilat
walaupun penat travel dari KUANTAN-KL-KUANTAN pon belum habis lagi



saya sangat-sangat menghargainya!











Part outdoor part paling happening
semua sporting tau!


Okay
For those yang nak appoint Sha Shahira as uols punya OP bolehlah direct kepada tuan empunya badan
saya tak akan detailkan BUDGET for Official Photographer sebab pakel berbeza ikot apa yang client nak
so better direct discuss dengan beliau



cuma cuma cuma
untuk majlis 2012
saya adalah job beliau yang terakhir sebab beliau akan busy dengan persiapan perkahwinannya dengan tunang tersayang
InsyaAllah akan kembali aktif Januari 2013



sesiapa yang nak buat majlis tunang or kawen terutamanya di PAHANG dan TERENGGANU tu apa tunggu lagi
^______^


sebab Sha kawan blogger saya
kat sini saya ADD ON sikit gambar contoh custom album beliau


SIMPLE but NICE!






tak sabar tunggu custom album saya sendiri
^_____________^



No comments: