August 23, 2012

Fakta Tentang Raya 2012


  1. Raya bergelar bujang terakhir buat aku.
  2. Raya bergelar tunangan orang tapi tunang pulun kerja cari duit kawen sampai tak balik raya woi
  3. Raya yang tiada BAJU RAYA! 
  4. Raya yang tiada sekeping gambar pon
  5. Raya yang takde duit sebab duit semua habis buat kerja kawen dengan rumah sewa baru. damn
  6. Raya tahun ni BERSIH dari pergaduhan dengan abang ipaq kesayangan seperti tahun-tahun lalu
  7. Raya tahun ni lansung tak jumpak future family-in law. Takpe raya tahun depan dah confirm pagi raya kat sana.
  8. Raya tanpa bersua muka bergelak ketawa kah kah kah dengan madu tercinta
  9. Raya yang aku palinglah setia layan rancangan TV3 sebab astro takde
  10. Raya dan Zizan
  11. Raya dan Edisi Khas
  12. Raya dan air mata
  13. Raya di mana kawan-kawan pakat dok pulun tayang suami baru isteri baru anak baru. aku jeles teramat


konklusi, raya tahun ni TAK BEST LANSUNG!



woi
tunggu tahun depan
aku nak REPEAT!






raya dengan air mata mengenang nasib yang tersayang di bumi Kuala Lumpur,
asap bunga api pon aku tak sempat sedut.
cett!





No comments: