August 21, 2012

SHRAF 2012



Raya terakhir bergelar BUJANG
InsyaAllah
*gedik



dan dan dan 2012 merupakan antara raya yang paling sedih dalam senarai record raya terkumpul



2002
ini Hari Raya paling  dan terpaling sedih
raya yang penuh air mata buat seisi keluarga
dengan perginya arwah abah pada 17 Ramadhan 
sambut hari raya pertama tanpa seorang ayah
dan ketika itu pusara masih merah
dan ibu masih dalam edah
*sedih



2005
ini antara raya paling sedih
2 hari lagi nak raya
EJ ditinggalkan kekasih hati yang hingga ke langit ke7 punyalah sayang
peslep la katakan
deep ohoi deep sungguh
masa ni hari raya aku dengan air mata + pengsan + tak makan
gila!
hasilnya orang beraya badan naik mendadak
aku lost about 10 kilos
sekian.



2010
ini raya putus cinta jugak
apa kejadahnya setiap 5 tahun ni??
bhahahaha
masa ni aku dengan ajie officially break-off
ohoi sedih ni
teringat lagi mak menangis sebab tengok aku menangis lepas balik smayang raya
sambil tengok henpon
kemain kejam si ajie masa ni
sms raya pon takde tau
T_______________T 



2012
raya tahun ni plak
boleh dikategorikan sebagai raya yang suam-suam kuku je gembiranya
GEMBIRA sebab raya pertama seumur hidup bergelar tunangan orang
SEDIH sebab tunang pulak dah tak dapat cuti raya
punah ranah segala plan nak menggedik berhari raya dengan tunang
sebagai meraikan hari raya terakhir bergelar BUJANG
ecehhhh


itulah awak
niat tak molek
Tuhan marah.
T___________T



2013???
InsyaAllah doa dipanjatkan semoga Allah permudahkan urusan kehidupan, dipanjangkan jodoh, dimurahkan rezeki untuk pulang berhari raya bersama keluarga dan keluarga mini yang insyaallah jika diizinkan olehNya sudah selamat dibina


bak kata aku bila pujuk Ajie yang sedih tak balik raya
"Tahun depan raya dapat bini dan mana tahu extra gift Tuhan bagi dapat raya dengan baby dalam tummy. So raya tahun depan kita revenge pakai baju raya 30 pasang. Cover raya tahun ni yang awak tak dapat balik beraya tu"



okay kalau tahun depan tak dapat beraya macam yang kau tulis kat atas ni
aku pulak yang menangis baca entry ni balik




apa-apa pon
kita hanya merancang dan Tuhan yang menentukan segala-galanya



ini muka manusia yang tak happy berhari raya
dan muka tunangnya yang tak pulang raya




ini pula gambar adik kesayangan yang sedang beraya sakan tahun ni
iyalah raya pertama bergelar suami isteri
kemain!
jeles ni jeles


*sambil tengok gambar ni sambil berangan tahun depan I plak hokay!



penjelasan:
saya tak punya sekeping pon gambar raya sebab saya memang tiada mood nak berhari raya
menjaga hati ajie yang tak cuti raya sama
T__________T
kalau aku yang tak menjaga, siapa lagikan



ucapan:
Terima kasih tak terhingga buat madu sekeluarga sebab susah payah tapaukan makanan raya untuk ajie di perantauan
madu risau sangat ajie tak dapat merasa makanan raya
this is so sweet!
sayang madu dan family


ini madu saya bersama bakal adik ipar adyla
love you both!



MAAF ZAHIR BATIN SEMUA
ratap ampun maaf andai ada terkasar bahasa buruk budi bicara
saya hanyalah manusia biasa


No comments: