September 30, 2012

Oh Abam Damon




IAN SOMERHALDER
@
My Damon Salvatore


aku gilakan lelaki ini
terlampau gilakan
macam awek-awek luar sana yang gilakan sangat Rober Pattinson
vampire pucat kacak dalam Twilight tu



sesungguhnya watak vampire itu boleh meletakkan seorang lelaki begitu kacak dan macho mungkin
sebab Damon kegilaan aku jugak seorang vampire
^___________^



kepada yang belum mengenali beliau
tolonglah menonton The Vampire Diaries
sekarang dah nak masuk SEASON 4
makin habis season makin menawan
makin habis season makin cool watak si Damon ni



sebagai manusia yang terlampau gilakan lelaki vampire di atas
aku teramatlah eksaited menanti 11 October ni
sebab Episode 1 The Vampire Diaries Season 4 akan release
^_______________^


amek mood tengok wallpaper season 4 sket


woot wooot
panas betei wallpaper ni


lagi lagi lagi


okay okay sekeping lagi


haishhhhh machonya pontianak saya
melting 4 juta kali



sebab terlalu obses dengan cerita ni
aku saban hari baca komen-komen dalam forum berkaitan drama ni
hahahah sambil-sambil ulang tengok episode-episode lepas sebagai pemanas 
menanti ketibaan season baru!
pulun tak??




kepanasan season 4 ni aku dapat lihat
wujud dah 2 team 


team DELENA
iaitu para peminat obses pontianak nakal bernama Damon seperti aku
yang mengharapkan Elena si patung barbie pujaan hati semua
memilih Damon
how sweet gabungan nama
D.E.L.E.N.A


letak gambar sket


go DELENA go!
^___________^



dan tak lupa juga
team STELENA
iaitu para peminat yang mahukan Elena bersama Stefan selamanya



okay nak buyers
so taknak letak gambar berdua dorang
boleh??


hahahaha tak elok tu!
Hmmm Stefan ni not bad
kena dengan kelembutan Elena
tapi like usual
naughty boy lagi nampak charming!
^________^



tahu tak
sebab gilakan pontianak dalam cerita ni
penulis dah lupa tentang Chuck Bass
kahkahkah



Ohoi si Nina Dobrev ni awatlaaaaa body macam patung barbie sangat??
suka tengok body dia
dan wajah dia bila rambut di blow!




Counting days for abam Damon!





No comments: