October 05, 2012

Get Well Soon My Hunny Madu Sugar Plum



Semalam dan 2 hari lepas BIS aku tamat tempoh
malas betul nak subscribe BIS tu so bb aku tu aku biar je berkelimpangan kat mana dia suka



bila BIS tamat tempoh
maka terputuslah aku dengan dunia tanpa sempadan hanya di hujung jari tu
twitter tak aku jenguk
facebook pon sebelum tido tu je buka thru PC


Sekali bangun pagi semalam
terus dikejutkan dengan gambar madu post kat facebook dia
itupon Ajie yang bagitau aku
T___________T




Ajie call merata sebab call madu dah tak dapat
finally Ayom call balik bagitau yang anyah (madu) kena tahan wad dan akan dibedah seawal jam 1 petang hari yang sama
masa Ajie bagitau aku
macam-macam dah dalam kepala hotak ni dok memikir
sudahlah madu aku tu memang ada sakit dalam perut
haishhh Tuhan saja laaaa tau betapa aku risau




lepas jumpak client
aku try call abah
abah angkat.
masa cakap dengan abah tu, aiq mata dok bertakung baek punyer dah
bila abah pass je call to madu
beterabuq habis segala aiq mata hingus-hingus bagai
sedihnya dengaq suara minah yang 28 jam gila
tetiba suara tu lemah dan lesu je



aku memang tak boleh tahan aiq mata bila dapat tau orang yang aku sayang masuk hospital
aku sedih lain macam
maybe pengalaman ulang alik jaga arwah abah dulu kot
aku jadi takot dengan hospital
hospital tu macam titik permulaan aku akan kehilangan orang yang aku sayang
subhanallah mintak dijauhkan




Hunny Madu Sugar Plum aku ni kena tahan wad sebab appendix (betul ke aku heja)
agak serius sebab apendix tu hampir pecah
sebab tu masuk hospital pagi
tengah hari dah kena operation
Alhamdulilah Allah pelihara segalanya



malas nak beletiaq
sebelum sakit subuh semalam
tengok la apa dia makan siang tu?


cili api cili potong cili cili cili
T______________T



inilah padahnya kalau buat cili api tu macam kacang buncis je
pepak ikot suka
di mana saja
walau ketika mana pon
takdak cili api tamau makan



sebagai kawan baik
memang berbuih dah mulot dok beletiaq
macam sekarang ni tengah dok beletiaq jugak ni
grrrrrr
tapi udak nama saniah ni bukan nak dengaq kata
kita larang macam kita suruh



bila budak separa waras 
yang setiap masa happy go lucky gelak kahkahkah jerit sana jerit sini sakit
dengan secara tiba-tiba plak tu
suasana jadi suram tau tak
hati jadi sedih
risau kemain
sebab selalu dok tengok separa gila beliau je
dan kadang-kadang keseluruhannya gila bukan lagi separa




dah dah dah stop beletiaq
nanti ada yang cakap
"Madu, aku tengah sakit ni. hang jangan garang-garang"



Alhamdulillah 
operation berjalan lancar dengan izinNya
berkat doa mama abah
dan semua yang sayangkan budak sewel ni
malam ni madu saya dah boleh discharged!
yeay
^______________^




petang tadi pon dah boleh makan bubur
lega dengaq
aku paling susah hati la kalau orang yang suka makan ni
tak boleh makan atau dilarang makan
sedih aihhhhhh
kita kat sini nak makan pon tak berapa nak best je rasa



maybe tu kot namanya TRUE FRIEND




Hmmmm for me and Ajie
Madu dah macam adik beradik 
dia sakit, kami pon sakit kat sini



Kelakar la plak bila teringat me and Ajie teriak dalam kereta lepas cakap dengan abah and madu
We love you so much sista!





so kat rumah tu
rehat cukup-cukup
jangan nak naik takasima tu plak sekilo dua
tampo kot nanti



dan dan dan saniah ooooooi
please laaa stop makan cili api
tolong!



GET WELL SOON MY HUNNY MADU SUGAR PLUM 
NURUL IHSANIAH OMAR


EJ and AJIE love you so much!



No comments: