October 23, 2012

SELAMAT HARI LAHIR KESAYANGAN YANG 3 ORANG



Hai.


Hari ini hari Isnin
Monday blues bagi mereka yang tak punya mood mahu ke tempat kerja
hari di mana Malaysia sangat sejuk dan dingin
buminya subur disimbahi hujan indah milik Allah
Alhamdulillah syukur



Hari ni 3 kesayangan menyambut hari lahir mereka
pelbagai peringkat umur
tetapi mereka-mereka ini istimewa cara mereka sendiri di mata dan hati saya




disebabkan mereka-mereka ini special buat saya
maka 
saya titipkan ucapan selamat hari lahir secara panjang lebar di sini
mana tahu
di tahun hadapannya
saya mungkin sudah dipanggil Tuhan
makanya
ucapan melalui penulisan comot saya ini
boleh diulang baca sebagai kenangan


Hari ni bufday adik ipar tunang saya
merangkap bakal ipar biras saya


my favor pic
mesra betul laaa
jeles tau!

err itu dinding bilik saya
okbai



Kak Eima and Along ucapkan
SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 25 ADEQ
semoga dipermudahkan segala urusan kehidupan
dan berbahagian hingga ke syurga Allah sana


We love you sibling!
^___________^




Gadis manis di atas ini namanya Nas
I love to call both oh them 'yayang'


princess of Yayang Ijal ini juga meraikan ulangtahun kelahirannya yang ke 26 hari ni
Saya dan Ajie ucapkan
SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN NAS SHANTEK
semoga Allah anugerahkan kamu
kejayaan dan kebahagian yang tak pernah putus
amin.


We love you both sooo much!




Ini Cik Puan Akma
mommy comel yang baru sahaja menimang cahaya mata sulungnya
seorang puteri yang diberi nama indah
'DHIA'


Mommy comel ni ex-roomate penulis masa zaman diploma
dan hari ni hari ulangtahun kelahiran beliau yang ke 26
^____________^



To my dearest Akma
HAPPY BIRTHDAY SAYANG
semoga anak sihat ibu cantik ayah hebat
dan semoga keluarga kecil yang sedang dibina
dipelihara dan diberkati kasih sayang yang ada


We love you all
Mama EJ and Baba Ajie love you baby Dhia
^____________^




No comments: