January 24, 2013

Memperkenalkan.....



Amboi rajin menulis Puan EJ kita hari ni
bukan senang nak buat 2 entry dalam 1 hari



ke bosan sangat ni?
suami bekerja di PUBLIC HOLODAY sebegini??
;p



eh eh eh 
sebenarnya penulis ni nak tambah lagi satu LABEL dekat belog sayang ni
heheheh
sebab tu wujudnya entry ini



baeklah
for those yang friend dengan saya di facebook, twitter dan instagram mesti dah kenal sangat dah dengan pemilik kaki ini kan?




kan?





kaki mana??




eh jap nak tempek gambar kat sini
;p




hahahahaha kaki kecik ni laaa saya maksudkan
;p




dulu masa FRUST dengan pemergian Tuah menghadap Ilahi
aku memang dok rasa tak akan ada kekuatan untuk ada Tuah II Tuah III
alhamdulillah Tuhan bukak jugak hati aku
Tuhan hilangkan jugak trauma aku



Dah Allah hantarkan dua ekor kaki kecik ni kepada aku untuk aku jaga
InsyaAllah aku akan jaga amanat ini selagi termampu dek diri



so mari aku kenalkan secara rasmi di belog sayang ni
siapakah gerangan si kaki kecik di atas ni




taraaaaa
inilah buah hati jantung saya yang dua orang
pemilik kaki kecik di atas
hehehehehe




yang dayang senandung tapi comel nak mati ni nama beliau
MINMIN
hehehehe beliau adalah seorang wanita
dayang senandung saya ni bijak gile
macam-macam akai laaa



yang penting
lelangit si dayang senandung ni ada tanda lahir 
kata orang tua-tua
kucing yang lelalngit ada tanda/tompok lahir hitam ni
pembawa rezeki
semoga menjaga kamu itu menambah lagi rezeki keluarga kecil kakak
muah cium minmin bejuta kali




yang kacak bergaya ni pulak namanya ABIN
Abin adalah seorang lelaki kacak yang manja
secara autonya Abin akan menjadi kekasih Minmin



sebab tu Minmin tak penah kisah beliau dayang senandung pon
well, dah ada bf yang menunggu beliau
kahkahkahkah



Abin ni kuat merajuk tau
dan seekor kucing yang kuat cemburu



cemburu??



yes. cemburu.
abin sangat semburu kalau aku manjakan minmin
beliau akan lari konon-konon membawa diri
lepas tu kalau aku amek dia
memang dia lansung taknak tengok muka aku
merajuk betui



Minmin??


minah ni memang hati kering
yang dia tahu
makan tido main
lepas tu kalau tempat berak tak bersih
jaga-jaga beliau akan mula mencari port baru nak berak




Kedua-duanya ada perangai arwah Tuah
sukakan penyapu dan mop



kalau aku moping lantai
dua ekor ni lah yang paling happy main ice skating kat lantai rumah ni
kalau aku menyapu pulak
si abin akan main penyapu dan si minmin akan main habuk-habuk yang si sapu
sakit hati tak??




both sanga hyper active
so terpaksalah mop lantai rumah 2 hari sekali
dan menyapu setiap hari
T__________________T



Abin lebih manja dengan aku
dan Minmin pulak lebih gatai dengan Ajie
maybe ikot jantina kot
hehehehehe





Abin sukaaaaaaaaaaaa sangat dengan susu
Minmin pula sangat obses dengan whiskas wet for kitten tu
tapi aku tak ajar selalu
sebab taik akan busuk nak mati
dan tak elok untuk kesihata dorang




sebelum aku akhiri entry ni
meh nak tempek gambar-gambar dorang barang sekeping 2


dan amekgambar ni




ini tabiat buruk mereka berdua
suka sangat hisap alas kaki
buat macam nenen mak dorang



alahai 
dah tak larat nak marah
marah tu macam di suruh-suruh
lantak demo laaaa
asal tak sakit sudah




semua ni jadi pon atas izin Allah kan
Allah tahu apa yang terbaik untuk dorang


kakak love you Abin dan Minmin

No comments: