January 27, 2013

When BELLA LUNA In The House




Ini BELLA LUNA
buah hati kesayangan kakak saya Puan Salwati
;p



Bella Luna ni kakak EJ yang bagi nama
sebab dari kecik lagi Bella memang nampak macam DIVA


tak percaya??
cuba tengok gambar bawah ni


so DIVA kan??
gambar ni diambil masa hari pertama BELLA menjadi ahli keluarga pasangan salwati dan aidil
comelkan??
so penulis rasa nama BELLA LUNA sangat suit untuk si DIVA ni
;p



Bella ni pengarang jantung kakak saya
kemana-mana pergi mesti bella dia bawak
kelik kelate dia bawak
balik UTM Skudai pon dia bawak



Untunglaaahhh Bella
dapat tuan penyayang macam ni



So hari ni Bella lepak rumah kakak EJ dan masuk hari kedua
WHY?




sebab mommy and daddy bella fly to KRABI untuk menikmati honeymoon
hehehehehe
ooopppsssss they both masih pengantin baru lagi
^_____________^



So, Bella ditinggalkan dibawah jagaan saya
lagipon saya tak buat apa-apa
lepak kat rumah je




Seperti yang diketahui umum
eceh
rumah manis rumah saya ni pon ada seorang HERO dan seorang HEROIN kan kan kan
so bila Bella datang
semua EXCITED!!




TAPI masalahnya
si Bella ni punyalah garang
dan MINMIN pon boleh tahan garang
sudahnya dah masuk hari kedua dorang bertiga masih bermusuh



kesian Bella
bila bosan main sorang-sorang
dia sangat eksaited nak join abin and minmin main
tapi bella garang
minmin pon garang



yang comelnya abinlah
dia baik
cool
cuba nak menjernihkan keadaan



TAPI sebab dua2 awek dia garang
makanya dengan dia-dia kena tengking dengan minmin
hahahahahahahaha



TAKPE
kakak harap hari ni semua akan baik-baik dan



^______________^


No comments: