February 12, 2013

Wedding Wedding Wedding



Woot woot woot!~
Gua dah lepas dah azab buat kerja kawen ni
dah lepas dah weh
;p


2012


2012 menyaksikan ramai kawan-kawan sebaya settlekan tuntutan fardhu kifayah masing-masing iaitu BERKAHWIN termasuklah aku.
alhamdulillah dan tahniah


meh nak share sikit kawan-kawan yang naik pelamin
ini aku focus yang aku kenai laaa



kalau ada yang tertinggal tu mintak maaflah
sebab ramai sangat yang angkat kaki meninggalkan zaman bujang
;p



2013


Siapa pula bakal naik pelamin??





^_____________^


ramai sebenarnya yang sedang busy membuat persiapan perkahwinan masing-masing
dari bulan depan sampailah ke hujung tahun nanti



semoga dipermudahkan segalanya.
jangan membazir
jangan stress-stress
jangan tindas menindas marah memarahi
baik-baik buat kerja kawen
serba sederhana dan biarlah lengkap di hati setiap yang datang meraikan



yang dah kawen kat atas-atas ni
kalau yang sedang PREGGY tu si isteri jagalah diri molek-molek
si suami pula jangan lupa ringankan beban isteri
dan yang masih berusaha macam aku ni
jangan lupa semua doakan kami
;p



yang masih bujang dan belum punya tarikh keramat
InsyaAllah
percayalah pada jodoh yang dah ditetapkan Allah untuk kalian
^___________^


*comel plak tengok perlbagai gambar orang kawen*