June 26, 2009

Batch Terakhir



ok.
aku dah dapat KACIP smalam.
sangat teruja.



tapi at da same time hati dicarik dengan realiti hidup yang perlu aku harungi.
perlu aku tempuhi.



hasilnya.
KACIP yang aku belek dengan teruja tadi.
diletak semula ke dalam sampul.
hati yang tadi teruja.
tersentap tak tentu hala.
omg.
i lost my mind.



tiket transformer dah beli.
pukul 9 malam
lalu siap2lah aku untuk tontongan muvie terakhir bersama senet.



pukul 8 malam.
hati skali lagi dicarik.
huh.




pukul 9 malam.
hasilnya, ntah hape transformer tu merepek aku dah tak boleh focus.
tahu jalan penceritaan tapi jangan kau tanya setiap scene yang ada.
sumpah aku tak hengat.
rugi.



balik muvie.
call madu.
borak bagi abes topup yang aku beli tadi.



tarik nafas dalam2.
lepas.
lalu KACIP kembali dikeluarkan dari sampul surat yang sumpah tak style tu.



aku mula membelek isinya.
ya.
seperti orang lain.
aku teruja.
cuma tak sehebat pemilik2 KACIP yang lain.
Kejap je dah abes khatam.
heh.




sesi pembacaan perlu di hold dahulu.
banyak sangat akar2 srabut dalam benak hati aku.
heh.
aku benci apa yang aku rasa sekarang ni.
tak stylo lansong!!!
.
.
.
.
.
.



btw.
walau aku antara batch yang terakhir.
aku tak KODI ok.
sebab aku pemilik KACIP oredy.
heh.




Eima Jer: mula2 aku start blogging lagi, aku memang dah start usha blog pipi neh. huhuhu dia mmg sengal. tu je aku boleh komen buat masa ni. nak lebih lanjut, pegi la jenjalan sendiri.



No comments: