July 12, 2009

Sesi Bersama Semula Dengan Senet-Senetku Sayang

adeh..sedap gila!
(ade kaitan ke dgn tajuk entry????)




arrrrggggggghhhhhh...
sangat stress bila takde laptop!
sumpah aku tekanan.


hasilnya.
entry aku semakin berkurang.
dapat post 2 entry dalam 1 minggu tu aku dah rasa sangat terbaek untuk 2 minggu ni.
ye la.
ni pon hasil ihsan rerakan aku sudi bagi aku tumpang laptop dorang.
credit to Yana n Erin.


korang.
doa aku dapat laptop baru ahad depan ok?
macam2 keje menanti aku.
bukan sekadar untuk lebih selesa berblogging.
tapi thesis 1 yg menanti.
sumpah aku belum ada peluang nak buat research seresearch-researchnya cari tajuk thesis 1 aku.
demn!


ok.
refer to the title entry aku dan yang macam aku janji.
aku nak kenalkan senet-senet aku kat bumi utm ni.
semangat aku.
penghibur aku.
penyeri hidup aku.
sumpah kalau takde dorang semua maybe hidup agak kurang berseri kot.
=p



ahad lepas menyaksikan pertemuan semula kami bersembilan.
hahahaha hampir seminggu masa diperlukan untuk bertukar-tukar cerita masing-masing.
kebetulan sudah hampir 7 bulan aku tak jumpe dorang ni semua sebab masing-masing menjalani sesi latihan industri semester lepas.
tinggal aku dengan kak farah je kat sini sem lepas sebab kami masing-masing berlainan kos.
ok la.
abaikan penerangan di atas.




teruskan penceritaan




Date: 08 July 2009 (Wednesday)
Place: Gerai jual durian tepi jalan Sri Pulai
Jam: 5.30 pm


ok.
skali lagi aku join sesi memakan durian hingga lebam.
kali ni bukan di dalam opis sambil dikelilingi aircond yang sangat sejuk tapi gerai tepi jalan je.
dan kali ni bukan dengan opismates lagi tapi dengan senet-senet kesayangan yang sumpah aku rindu gila nak spend time dengan dorang.


kos makan durian kami tak la tinggi sangat.
cukop sekadar kutipan rm5 per person.
tapi jumlah kutipan tu pon dah cukop buat kami bersembilan puas layan durian.
alhamdulillah.
sangat sedap!


jom layan pic.
maaplah.
aku memang suka menempek-nempek gambau dalam entry aku.
heh.

Photobucket
hahahaha masa untuk menghabiskannya!!


Photobucket
my senet =)

Photobucket
kusyuk dan tawaduq
hahahahaha

Photobucket
super impose!

Photobucket
G'are, Eima n Erin

Photobucket
g'are n Ilik n wanie


Photobucket
=)


Photobucket
durian dh masuk perot dah diz time.
cempedak mentah pon kitorang baham gak!
hahahahaha

Photobucket
sedapkan?


Photobucket
diz is wanda menikmati kesedapan durian

Photobucket
diz is Yana n Put


Photobucket
diz is Naziha a.k.a G'are.
insan yang claim xsuka durian tp non-stop makan sampai ek sudah!
=p



ok.
sesi memperkenalkan senet2 saya sudah tamat.
sekian.



Eima Jer: Esok sudah kelas. tak pernah aku pegi kelas untuk hari pertama setiap semester. tapi esok aku akan pergi. hahahaha sbb aku dah bosan dok bilik. =p pecah rekod diri sendiri ok! hahahaha




5 comments:

Drunbella Khoo said...

eimOrk jer. hahaha :D thu nama br ak kasi kart hg oke ^^ laptop hg p mana uh? patot lama xpost entry.

The Property Hunter said...

cett..
ye la tu dtg la sgt..
xsampai jugak.syahid kat tgh jalan.. =p

.Gha A. said...

uish..meleleh tengok durian nih :) nasib baik sakit tekak, kalo tak..huhu

Fairuz said...

cis...tak cool la camni tak ajak aku makan durian. kempunan aku...

tapi tang gambar wanda tersandar tu tak bleh blah..hahaha...

Apit said...

kim slam kt Yana..i miss u!