August 31, 2009

31 August 2004 until 31 August 2009~

-kiasan kepada entry di bawah-



agak lama tidak meng-update-kan entry.
sebok mencari mood PSM a.k.a thesis yang ntah ke mana menghilang..
asek missing je
hahahahaha
ok.
tak hilang pon.
aku yang malas.
heh.




baeklah.
kali ni taknak story pasai cinta yang berkecai.
xnak cite pasai ex-boyafren yang hanya tau cakap cinta aku maut tapi lansung taknak bangun mempertahankan cinta maut tersebut kononya.
heh.
tak mau.
betoi tak mau cite.




kali ni aku nak story fasal masal friendship sempena hari kemerdekaan.
boleh??
boleh la erk..
please..
sudah-sudahlah smangat patriotik tu.
semua bloggers nak pulun cite jiwa kemerdekaan bagai
ok ok
tak marah
teruskan smangat kemerdekaan anda!
Malaysia Boleh
1 Nation!



aarrrrggghhhh
peduli hape aku hari ni hari merdeka ke hape
aku degil
nak jugak cite fasal friendship..
lalalalalalala!~
sebab kesah friendship ni xjauh lari dari skop kemerdekaan negara..
usha tajuk entry la kan??
heh.


"tidak keterlaluan kalau aku katakan cinta itu membataskan pergaulan seseorang...buktinya, cuba men-single-kan diri anda..sumpah anda akan sedar betapa ramainya rakan-rakan anda yang sudah lama anda tinggalkan ke belakang tanpa khabar berita dek kerana terlalu akur dengan permintaan cinta..heh"
by: Eima Jer (tinjaun sendiri)




hari ni aku dikejutkan dengan sapaan dari seorang kawan karib yang ntah mana menghilang selama ni.
kawan karib yang sangat comel
kawan karib yang sgt sweet
kawan karib yang pernah mentipu hati roomate terchenta aku.
dan kawan karib yang berkongsi pelbagai cerita kisah remaja ber6 yang mula menjejak kaki di bumi Kuala Lumpur 2004.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

UTMKL City Campus 2004
melihatkan 6 rakan akrab ntah mcm mn boleh kenal rapat secara tak sengaja mula mengatur langkah meng-explore apa itu Kuala Lumpur.
6 sahabat yang datang dari pelbagai ceruk
6 sahabat yang sentiasa sahaja mempunyai agenda melilau ke serata Kuala Lumpur..
6 sahabat yang mempunyai sejarah scandaloussss yang terlalu rumit
6 sahabat yang tak bisa dikikis kenangan bersama





UTMKL City Campus 2004
-1st semester-
ini semester hancusss bagi 6 sahabat ini
John, Eima Jer, Kechik, Kak Min, Cpoo, P
UTMKL dan KAMI



31 August 2004
5 tahun yang lalu adalah sambutan kemerdekaan terakhir bagi aku
kerja gila yang sumpah aku tak ulang dah
sewa kereta
overnight
BB
KLCC
concert
omg
sangat2 tak cool ok
semua tu masa-masa indah yang kami ber6 kongsi bersama
sumpah geli bila ingat balik kesanggupan keluar mensambut merdeka
=p
tapi semua-semua itu adalah kenangan terindah yang mula terimbas kembali sebentar tadi
omg



31 August 2004
malam tu malam terakhir kami ber6 bersama
malam itu malam terakhir kami sebagai sahabat akrab
1 September 2004 memperlihatkan kehancuran persahabatan 6 sahabat karib ini dek pelbagai konflik yang melanda melanda dan terus melanda.
dan semester itu
P meninggalkan kami


hilangnya P
maka berpecah la kami
John ntah ke mana
Min n Cpoo tak sehaluan lagi
yang tinggal
hanyalah aku n kechik yang masih seiring sejalan tanpa sebarang konflik.


aarrrrrgggghhhhh
susah la nk cerita



P
selamat kembali
Last lepak dengan kau 31 August 2004 ok..
dan sangat tak sangka kau muncul balik malam ni
31 august 2009
selepas 5 tahun!
omg



P
sumpah aku teruja kot
puas aku cari kau
cuba jejak kau
rindu kau teramat ok!
mane la kau menghilang P
hengat dah jadi menantu raja siung dah
hahahahaha



welcome dear
sumpah tak sabar nak buat mini-ghater
cant wait wei!!
after 5 years kita xlepak sekali..
cant imagine how wonderful our gather nanti.


5 tahun kau hilang
aku dah clash dengan azriq ok!
5 tahun kau hilang
aku dah jumpa bf baru kau tau
selepas 5 tahun kau datang balik
baru 3 minggu aku clash!~
hahahahaha


5 tahun kau hilang
aku dengan john kejap on kejap off
5 tahun kau hilang
cpoo n kak min makin hambar
5 tahun kau hilang
kechik dah jumpe chenta hati maut ok!


adoiii
kau ni memang pergi bawak semua keakraban kita la
bawak semua kesah kita
" tragedi pemboncengan moto bersama si cpoo dengan helmet comelnya"
sumpah aku xleh lupa


dah jadi budak town planning kau skrg ea p
cool!~



hahahaha i dunno y apsal aku teruja sangat
sebab rindu sangat kat kau kot
and masa2 kita ber6 dulu
sumpah aku rindu n tak penah lupa


jangan hilangkan diri lagi P
kita mulakan balik keakraban kita
okey??


1 september 2009
bukan tarikh mulanya perpecahan
tapi mulanya pembinaan keakraban persahabatan kita


waiting for KITA da Return yay!~




Eima Jer: Hari ni emosi tewas.. Allah uji aku siangnya tapi malamnya dia pertemukan semual aku dengan sahabat karib..alhamdulillah...happy fasting semua...salam merdeka!!~



No comments: