August 21, 2009

SALAM RAMADHAN


tak nak celoteh panjang
sekadar mengucapkan

" SALAM RAMADHAN"

buat seluruh umat Islam serata dunia


semoga ramadhan kali ini membawa sejuta kerahmatan buat kalian.
pertingkatkan amalan jauhi kemungkaran





Eima Jer: Semoga ramadhan kali ini membawa aku ke arah harui-hari yang lebih baik. Amin. btw, baru pulang celcom centre men-settle-kan segala outstanding bills untuk both number ketika bercintan2 dahulu. sumpah zaman skrang ni nak mula bercinta pon duit, tengah becinta pon belambak gile pakai duit, nak CLASH pon kene pakai duit gak. adoiiii! =)

To Kamu:
Thanx sebab sudi bagi kerjasama =) dah settle semua dah.. 0-0 ok?? Gud luck 4 ur future undertaking.. =.=


To Rerakan: dengan rasminya saya tak pakai sudah no 0132484406 itu..


4 comments:

fairuz said...

apa nombor rasmi kau pulak skang ni?

Eima Jer said...

nanti aku sms bgtau...
xkan nk publish kat sini kot...
tau la i single..
tapi nanti nmpk desperate nk cari pengganti lak..
hahahahaha


btw,
man is poison!
boleh?
=p

fairuz said...

hahaha...tapi tak sumer laki camtu...haha...sometimes man is cure..

yOnnA said...

babe,selamat berpuasa okeh :)
hope u tabah always and always!