August 20, 2009

Sekitar Dua Minggu Ini- PART 2

" REZEKI BUJANG"

kali ni tajuk entry happy aku untuk part 2 ni adalah seperti di atas.
entry happy part 2??
kenape nk kena mention entry happy??


Hmmm jawapannya adalah
memang banyak kejadian happy berlaku sekitar 2 minggu ni
jadi, saya bukanlah seorang mangsa teraniaya yang terjelepuk lembik atas katil sambil menangis tersedu-sedu.
sumpah saya tak macam tu.
=)


haish.
pergi kau hati.
dah brape kali aku repeat
jangan pulang selagi nama beliau masih tercalit.
pergi kau hati.


baeklah
jom cerita pasai rezeki bujang jom.


alhamdulillah..
sehari selepas kejadian panas( panas panas panas- version ifa raziah wtf), saya telah didatangi dengan rezeki melimpah ruah dari Allah untuk manusia seperti saya.
manusia yang teraniaya.
manusia yang perlu hidup sendiri.
manusia yang kononnya tak berapa pandai berdikari.
heh.


saya diberi peluang men-join-kan diri bersama rerakan baik yang lain menjalankan survey dan sedikit data research untuk bangunan-bangunan pejabat sekitar JB.
survey ini adalah milik pensyarah UM.
credit to Myn sebab ingatkan nama-nama kami kat sini untuk rezeki lebih itu.
dan bayarannya agaklah lumayan bilamana kami dibayar 100rm untuk setiap office building yang telah disenaraikan.
kerja tidaklah susah.
kalau otak kau memang otak pembelit lagi lah kerja mudah.



kami seramai 7 orang semuanya.
disebabkan data yang perlu di collect itu mahunya URGENT, maka ramailah RA yang diperlukan.
kalau ikot tamak aku, sumpah 4 orang dah cukop.
tapi aku kan lembut hati.
baik plak tu.
apa salahnya rezeki tersebut di kongsi bersama.


alhamdulillah dalam masa 3 hari settle semuanya.
brape jumlah kemasyukan pulusnya biarlah rahsia.
=)


bak kata Dak Arep:
" Allah tu tak kejam ma. Dia datangkan dugaan berserta dengan hikmahnya."

sumpah sejuk perut aku kalau dapat mempersuamikan beliau!
=p
gatai kau eima!



ok.ok serious!!
yeppp
Dak Arep betoi.
Allah datangkan aku dugaan tapi dalam masa yang sama Allah murahkan rezeki aku.
asalkan kau perlu REDHA dengan apa yang dah ditetapkan untuk kau.
bila hati redha, i'allah kita terhindar dari xaxau tak tentu hala.
heh.



oklah.
sudah ngantok.
layan pic sekitar meraikan kejayaan kami sekumpulan mensiapkan semua survey dalam masa yang singkat.



Lokasi:
Pizza Hut Taman U, Skudai

Tarikh:
13 Ogos 2009

Tema:
Order sesuka hati sebab boss bayar.

Amaran:
sila makan sampai muntah!



Oppppsssss.
sebelum terlupa.
mari I kongsi dengan U guys QS berharga 100rm 1 set tu.
hehehehehe itu lah dia =)
molek ke die..
molek ke die

=p




ok.
yang baju ijau skema nerd nerd tu (mak aii punya la skema!) adalah boss kitorang. Memang RA dari UM a.k.a boss


Wanda n Yana


Farah n Eima Jer


ni future husband I.
tapi I xhengat nama.
sumpah comel..



ni buah hati saya.
farah again


si cantik manis Yana


si penpotpet potpet Ani.
adik angkat wanda




ok abis!


btw,
thanx boss sebab memberi kebebasan untuk kami ber6 mengorder apa sahaja yang terlintas dipikiran.
sumpah terhibur puas!

kenyang tu kenyang jugak.
we still waiting for da payment!!
=)
plz ASAP
=.=



Eima Jer: Nothing to say cuma nk cakap yang saya FRUST utm buat bodo je after konvo abes pon still tak umum cuti H1N1.. =(


To: Rerakan

Thanx sebab abeskan nasik goreng saya masak tadi.. baru korang tau ea I ni act pandai je masak..lalalalala =p


2 comments:

Fairuz said...

macam mana wanda boleh ada lak tu...ishhh...

ala, balik je rumah. tak payah tunggu bala baru nak cuti...hahaha

Eima Jer said...

fairuz:

mmg nak balik pon tapi keje belambak la wei...
haish!!!